Followers

Thursday, February 20, 2014

Makan sorang2 pun sedap juga


Letih melanda
Hari ni masak campak2 aja
Walaupun lauk campak2 memang kegemaran sekeluarga



Ayam karipulay

Auntie tambah,  tenggiri asin



Teringin nak makan dengan menantu auntie
Dia suka makan lauk ni
Boleh sembang2 sambil memepak peha ayam tu

Bila auntie nak buat makan2 lagi
Kita berkumpul, makan ramai2, tentu seronok

Tapi lauk macam ni makan sorang2 pun sedap
Apa ada kisah,  
Kelebihan makan sorang2
Kaki naik, pangku siku, makan sambil jilat2 jari
Tambah dua tiga pinggan
orang tak nampak, hahahahah






22 comments:

  1. memang nampak sangat sedap,selamat menjamu selera aunty

    ReplyDelete
  2. makan sorang2...free style..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, tak de sapa nampak, boleh pepak itu tulang ayam hihihi

      Delete
  3. Replies
    1. Betul, berselera auntie makan Alhamdulillah

      Delete
  4. bayangkan mama makan gitu
    hehehe....betul tu boleh tak sedar berpinggan pinggan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak adalah berpinggan pinggan2 tapi bertambah 2 senduk hihihi

      Delete
  5. Tenggiri asin tu buat saya terliur..beli kt mana ya aunty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beli kat giant, memamg sedap betul

      Delete
  6. Kalau dah sedap cam gitu sorang2 pon macam makan 10 orang untie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah, tak yah ramai2 pun sedap bila ada tenggiri asin

      Delete
  7. Sedapnya nampak... macam mana masak ayam kari pulay tu auntie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cuba laila cari kat label resepi, dah ada kot karipulay ayam, cubalah, tak kan sesal masak ni, sedap sangat

      Delete
  8. huish sedap ni. baru nampak entry ni
    tau awal berdesup ke sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Datang jer, hari2 pun mama masak syedappp2 hihihi

      Delete
  9. Tengok aje ni pun dah terliur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulah pasal, auntie sengaja nak buat readers terliur hihihi

      Delete
  10. Lauk mmg mengancam
    Mkn duduk bersila pun sedapppp
    Tp nak bgn nanti baru rasa AZABBBB

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh dah lama tak makan bersila, memeang boleh kebas kaki, jika lelama

      Delete
  11. sedapnya lauk mcam ni aunty...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekali sekala boleh lah, selalu sangat tak eliok untuk kesihatan

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...