Followers

Friday, January 10, 2014

Ingatan Murni Dari Readers Lagi

Suami opis mate abam jubah orang Sabah,
Family mereka bercuti balik kampung hujung tahun lalu..
hihihihi citer dah basi tapi auntie nak juga citer
sebab suka sangat bila ada snak utk auntie dari Sabah.
Huishhhhh...memang auntie suka makan kuih cincin ni
keropok bulat2 tu pun sedappp


Sambil nengok TV ngap2
Tahu2 habis balang kosong..hihihihi
Dalam hati aduhai, sedap tapi
memang susah nak dapat kat KL biskut dan keropok ni
Nanti balik kampung,
jangan lupa belikan auntie lagi yea
hihihihi auntie muka tak malu

TQ Fizah Vijaya





Alih2 selang beberapa hari ada parcel untuk auntie
melalu customer Pija
Parcel dari Brunei kata Pija
Ohhhhh...mama ingat lagi
yang datang dua bradik dulu tu...

Tersentuh hati auntie kerana mereka masih
ingat kat auntie rupanya.



Auntie ambil gunting dan buka pelan2..
Weeeeeee..sukanya
dapat biskut cincin lagi
rezeki betul...Alhamdulillah

Ada dua warna kuih cincin ni


Biskut Kuripit
first time makan 

Kipang
(kita sini panggil cakar ayam)

Bahulu
tapi sayang tak de rezeki
auntie dapat dah berkulatlah pulak 
walaupun tarikh belum expired..huhuhu

Kuih Lidah
sedap sangat

Auntie ucapkan ribuan terima kasih daun keladi
Salam sayang
kepada kedua2 readers auntie





14 comments:

  1. Assalamualaikum Auntie

    Syukur...
    itu dikatakan rezeki yg tak disangka2
    kita baik ...murah rezeki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Warahmatullahi Wabarakatuh

      Syukur Alhamdulillah
      Berghenang air mata bila Allah swt kurniakan rezeki

      Delete
  2. Bertuah jadi orang disenangi dan disayangi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah,
      Anugerah Allah dengan Aura Kasih Sayang pada saya.

      Delete
  3. Alhamdulillah murah rezeki untie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah..
      Moga ianya berterusan
      Aamiin

      Delete
  4. aunty..yg kropok bulat tu nama amplang kalo xsilap..sedapnye la kan kudap depan tv :) sy baru tejumpa blog ni n belek2..suke bace..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, ada kawan fbook pun kata namanya amplang

      Memang sedaplah kunyah2 bila nonton tv..hihihihi

      Belek2lah label History, riwayat hidup auntie dari dalam perut lagi..

      Delete
  5. Kipang tu tempat Aina panggil bepang, kalau cakar ayam tu buat dari keledek tp nampak dlm gambar untie tu macam beras je...

    Alhamdulillah rezeki tak putus2 ye untie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohhh yea ker, lain tempat lain nama diberi.

      Cakar ayam tu keledek sayang, sedapppp

      Moga ianya berterusan...Aamiin

      Delete
  6. salam aunty,
    waah..terliur betol tengok semua snek² tu...sedapnyemmm!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kembai fathen,

      Tulah, auntie pun tak sangka ada readers yang baik2 utk terus memberi hadiah utk auntie
      Syukur...

      Delete
  7. Salam Auntie Nani...
    Kuih Cincin pun fav saya jugak tu Auntie...tapi yang Biskut Kuripit memang tak pernah makan....sedap ke biskut tu auntie?

    ReplyDelete
  8. Alhamdullilah.. rezeki auntie..
    saya paling suka kuiih cincin tu.. kalau ada saper saper ke sabah harus kirim
    buat kudapan dengan anak anak

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...