Followers

Saturday, July 13, 2013

Impian Terpendam

Wahhh..laju jer Habib Jewel hantar katalog
Kad Raya dan sampul duit raya
Baru 3 hari berpuasa



Alahai kepala auntie dah set
Udah tak mahu membeli barang kemas lagi
pakai apa yang ada aja
tapi perempuan tu perempuan lah jugak
capai cermin mata
belek2 juga katalog tu
hehehehehe..

Terbayang2..Cucu pada HRaya nanti
Tokmama teringin nakkan Nur Zara Sofea pakai rantai mutiara
pada Hraya tahun ni..



Cultured Pearls


Daddy mu menitis air mata
bila tokmama tunjukkan kotak ni
hajat tokmama untuk diposkan pada mu

Tak mengapalah..
jangan mama
kata daddy mu

Tokmama pendam aja impian bersama mu
untuk beraya tahun ni..


5 comments:

  1. Sabarlah untie, di setiap penghujung sebuah dugaan pasti akan ada kemanisan.

    ReplyDelete
  2. cantik rantai tu auntie.. makin bertambah comel la zara bila pakai rantai tu

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum,
    sebab baca entri auntie...

    semoga Allah berikan jalan yang terbaik

    ReplyDelete
  4. salam mak nani,
    aduh sungguh mengecewakan bila isu ini tidak berubah. semoga cahaya keinsafan sampai kepadanya. untuk terbuka pintu dikalbu untuk menerima cahay a keinsafan dan keimanan.
    takpe surh peeja jaga makan minum kesihatan etc suruh dia lak ....... bringing the bundle of joy.

    ReplyDelete
  5. menitis air mata saya juga... sebak... w/pun hanya kenal di alam maya.. sabar ye auntie...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...