Followers

Wednesday, June 26, 2013

Lupuskan Kerisauan




Orang2 yang terdahulu pernah mengalaminya
maka nasihat2 saperti ini untuk meneruskan kehidupan
dengan ketenangan..



















8 comments:

  1. Salam kak nani..
    Kata2 indah penuh motivasi begitu mmg membantu kita.. Serupa seperti kita dapatkan nasihat dari pakar bila kita sedang buntu memikirkan sesuatu permasaalahan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kembali Rahmah,

      Haah betul, kadang kala bila terbaca tulisan2 yang 'sejuk' maka reda dan ringan rasa beban yang dikendung.
      Dan bila ada orang yang menghulur bahu utk kita sandar menangis..Alhamdulillah

      Delete
  2. Kalau saya Lupuskan Kerisauan tu takde...

    Tapi kalau Lupuskan Hutang, tu banyak la...

    haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehe
      bukan ker ada hutang maka ada kerisauan..
      hahahahaha

      Delete
  3. saya suka quote yg no 3 tu...

    mcm kena je dengan situasi skrg ni

    :(

    ReplyDelete
  4. salam aunty...
    apa khabar? harap aunty sihat dan ceria selalu.
    dah lama tak tinggal jejak kt blog aunty.
    suka dgn entry ni. tetiba rasa macam kena dgn situasi saya sekarang. hmmm....bagus ni untuk motivasi diri. terimakasih aunty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kembali fathen,

      Baik2 saja, Alhamdulillah

      Sama2 kita bangun dan teruskan kehidupan kerana Allah

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...