Followers

Tuesday, June 4, 2013

Lapar Awal

Hari ni lapar awal
Auntie pun masaklah awal
Ajak uncle makan
belum lapar, you carry on katanya
Jemput makan semua
Bismillah




Kari Ayam Style melaka
sayur campur goreng belacan
Juice Manga
Alhamdulillah



22 comments:

  1. Semalam sy msk asam pedas.first time letak belacan.sayur plak kobis goreng.punyalah pemalas sy tumbuk bwg tuk asam pedas skali dgn kobis tu.bila auntie post syur cmpur goreng belacan ni teringat lak semalam.boleh thn sedap jugak mkn ngn asam pedas ikn siakap

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehehhehe apa2 masakkan pun sedap, janji kena gaya memasaknya.

      Delete
  2. Bismilahh..

    Sedap lauk kari..nyum..nyum..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kenyang pun auntie makan, Alhamdulillah
      Sekarang terfikir minum petang, nak makan apa? hik3x

      Delete
  3. sedapnya kari ayam :)

    ReplyDelete
  4. salam kenalan auntie....
    kecur air luir tgk lauk auntie nie....
    apepun bismillah yea....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kenalan kembali ellysa,

      Alhamdulillah, rezeki hari ni

      Delete
  5. Replies
    1. Salam Kembali kissz,

      Terima Kasih sudi menyapa auntie disini.

      Delete
  6. Salam kak Nanie

    Sedapnya nampak.. makchaq suka ayam karipulai kak Nanie, sedap sangat..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali

      Ohhh Makchaq dah cuba resepi karipulai yea..
      memang sedap sesuai bila buat jamuan..hik3x

      Delete
  7. oh..auntie,lambat baca blog hari ni, rasanya kalau tengok awal tadi..mesti awal2 tadi saya dah lapar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hik3x, kadang2 auntie dah bersarapan pun terlapar awal

      Delete
  8. Siap ada jus tu untie...kalau Aina air suam jelah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah, hari ni terlebih rajin, auntie buat jus tu dari 3 biji mangga, lebihan jus auntie stok dalam peti sejuk, sapa2 nak minum dah tersedia.

      Delete
  9. rajin kaknanie..siap ada jus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teringin rasa nak minum jus mangga pulak hari ni, tu lah akak buat..hik3x

      Delete
  10. Kak nanie
    Saya pun lapar awal tp taklah rajin nak masak awal2...
    Kari melaka cammana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Perut akak kalau lapar, kena isi kalau tidak pedih seharian.

      Kari melaka ada resepinya dilabel resepi, cuh rahmah selongkar kat situ. hehehehe

      Delete
  11. assalamualaikum...

    salam ukhuwah dari bunda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Warahmatullahi Wabarakatuh,

      Salam ukhuwah kembali bunda.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...