Followers

Wednesday, February 6, 2013

Mana Album Kesayangan Ku?

Penatttttttt, berpeluh2..
Puas cari dalam beg luggage,  album lama2
semua ada tapi album kesayangan auntie hilanggggggggg
Dah cari semua laci2..dalam store tak ada
Bukan auntie bermula mencari album tu hari ni
Dah 3 hari dah..memang confirm tak ada kat bawah
Kat atas ada lah rak buku2 agama dan kitab2
memang rasanya memang tak ada kat situ
utk puaskan hati..auntie kena cari esok pagi..

Kenapa besok?
sebab baru jer mandi..
badan kus semangat berpeluh2 menitik2..
hangat dalam hati dan panas badan diluar
Ishhhhh...mana lah agaknya

Nampaknya..auntie akan bercerita tanpa gambar2 auntie
Punah harapan untuk lekatkan gambar2 dalam siri episod2
ermmm...lagilah susah auntie nak susun cerita..
dah lah ingatan kurang baik sekarang
banyak perkara dah lupa

Harap2 jumpa di rak kitab2 tu
tapi hati auntie berat kata tak ada disitu






Doakan auntie jumpa kalau tidak
memang berat dan payah nak bercerita..



12 comments:

  1. cari pelahan lahan auntie...in sya allah jumpa nanti...=)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam iszkha,

      harap2 gitulah..auntie masih belum cari lagi pagi ni, penat semalam tak habis lagi..huhuhuhu

      Delete
  2. Assalamualaikum auntie,
    Saya mengalami pengalaman yang sama. Saya pasti album lama saya tak keluar dari rumah dan tersimpan dalam satu almari (almari album). Sampai sekarang, habis satu rumah kena kemas dan geledah (ketika kemas pindah rumah) masih tak nampak batang hidung album...alam misteri betul. Jika ada kebaikan, kita berdoa semoga diberi petunjuk oleh Allah S.W.T. Insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusallam Warahmatullahi Wabarakatuh Dr Sam,

      hehehehehe sayangkan album kenangan? Auntie simpan bertahun2 tu, simpan pulak disatu tempat tapi tiada disitu, siapa lah yang alih? Album2 ahli2 keluarga yang lain semua ada.

      Tulah, apalah agaknya hikmah sebalik kejadian..

      Delete
  3. Kk nanie..
    Insya Allah ada tu..
    Sambil cari selawat ya....
    Saya doakan jumpa juga nantinya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Rahmah,

      Yealah, terima kasih, nanti2 akak cari lagi..

      Delete
  4. minggu lepas saya cari gran kereta satu rumah.Gran tak jumpa ,jadi kena ke JPJ buat baru.Tapi bila hilang gambar ,mcmana nak ganti.Insya allah ada tu...dia main sorok sorok la tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam mamason,

      Haah, main sorok2 lah tu, tapi takut hilang atau terbuang, manalah tahu? Nani memang kaki buang2 barang2 lama, kot tak perasan..huhuhuhu

      Delete
  5. Salam untie...pelan2 cari. Ada mungkin terselit kat mana2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kembali JunAina,

      Tulah, auntie petang2 lepas makan tengahari nanti, auntie nak cari kat atas pulak.

      Delete
  6. Assalam Aunty, cuba tanya kan Uncle atau anak2 mana tahu mereka ternampak di mana2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mrs Yana,

      Dah tanya dia orang, semua buat dono jer..hik3x

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...