THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Saturday, December 15, 2012

Minggu ni...Keroncong lah








Lirik Lagu Keroncong Untuk Ana - M.Nasir


Benarkah tiada bagiku
Ruang di hatimu untukku bertapak
Walaupun sejengkal jari
Agar dapat ku berdiri
Di ambang pintumu



* Ke mana
Hilangnya keroncong
Oh! cinta yang kita
Nyanyikan bersama



Ataupun
Aku yang bersalah
Hanya menepuk tangan
Sebelah saja



Ana... Ana...
Ana... Ana...



(ulang dari *)



Tiada ku sangka akhirnya
Kau tutup semua
Pintu cinta untukku
Hinggaku
Termanggu tiada
Arah nak ku tuju
Membawa hatiku




8 comments:

  1. Salam GH,

    hehehehehehe napa nak nanges?

    ReplyDelete
  2. Ingat perut berkeroncong.hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Noraziha,

      hehehehehe perut memang selalu keroncong..hik3x

      Delete
  3. Lagu kegemaran saya ni, akak macam tau2 je,hihihi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sharifah,

      Oh yea ker, kebetulan lah tu

      Delete
  4. Kak ani pun macam Nani. Suka dengar lagu berentak sedih. Puas rasanya. Pada hal bukan terjadi pada diri sendiri pun cuma bila dengar lagu2 sedih ni seolah2 kita holeh merasai kesedihan org yg berada dalam situasi tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam KK,

      Haah, dengar lagu sedih, rasa sedih, bila dengar lagu rantak, tergerak2 kaki rasa nak joget..hik3x
      tapi hanya kenangan, nani dah x leh mendengar dah..

      Delete

Pada yang terbuka hati utk tinggalkan komen disini..
Didahului dengan ucapan Ribuan Terima Kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...