Followers

Wednesday, December 12, 2012

Hari Rabu Yang Amat Special


Sekali jer..hari ini dalam sejarah kehidupan dunia




Nak buat aper pagi ni?
Jom buat sesuatu..
Nanti auntie fikirkan untuk diri auntie 
Untuk readers?? Terfikir tak nak buat  sesuatu??



16 comments:

  1. Assalamu'alaikum Kak Nanie...

    yang pastinya, hari ini saya sakit kaki. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumusalam Kakcik Nur,

      Ohhh..jgn banyak berdiri, banyak rehatkan kaki, moga cepat sembuh

      Delete
  2. Betullah kk nani...
    Kena buat sesuatu.....
    Sayangkan jika ianya berlalu begitu saja....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Rahmah,

      Tulah, cantik betul haribulan tu kan?

      Delete
  3. as salam Kak Nanie


    tengah hari ni lagi cantik

    12/12/12 jam 12:12 tengah hari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wasalam pB,

      Huish..Haahlah kan..
      dahsyat betul..

      Delete
  4. Replies
    1. Salam RC,

      Tak per, sekurang2nya yang paling boleh buat
      tangkap gambar sendiri

      Delete
  5. Yg pastinya saya nak berbw sepuas hati sebab dah 2 hari saya hanya terbaring..sakit pinggang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam NH,

      Moga cepat sembuh dan selamat berbw..hik3x

      Delete
  6. pagi ini saya pergi jogging, kemudian pergi pasar dan baliknya basuh kereta saya dan makngahnya sekali ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Pak Ngah,

      Alhamdulillah..dah ada aktiviti menarik bersama MakNgahnya..

      Delete
  7. Tak tahu nak buat apa, baru balik jb melawat atok meninggal, duduk dendiam je lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Sharifah,

      Alfatihah utk atok, elok duduk diam2lah selepas menziarahi

      Delete
  8. happy 12.12.12 Auntie Nanie...hugs

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...