THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, November 26, 2012

Rezeki Dari Pembaca Blog

Makan malam auntie malam ni
Pemberian blog reader Peej Burhan

"Kawan pija bagi mama.."
"Sapa?" tanya auntie
"Yang bagi mama jubah tu, Azlin" jawab pija
Kebetulan auntie belum makan lagi
Masih panas lagi nasi arab tu
auntie solat isyak dulu sebelum makan
auntie nanges sedu sedan ketika berdoa
bersyukur pada Allah atas rezeki dan kasih sayang
dari insan yang auntie tidak kenali lansung
auntie belum berpeluang jumpa dia lagi
auntie amat2 terharu sangat2

Moga Allah lipat gandakan rezeki dan rahmatNya
terhadap kawan pija yang sungguh murni
hati nya bersedekah untuk orang tua2..
Aamiin.

Alhamdulillah, kami dapat makan anak beranak
Besar portionnya, masih ada lagi, bolehlah
PG juga makan bila balik dari stadium nengok
perlawanan M'sia vs S'pore nanti..
Alhamdulillah..











Ayat Seribu Dinar



Ya Allah, hamba mu bersyukur atas rezeki yang kau limpahkan pada keluarga ku
Aamiin..

9 comments:

  1. wahhh..nasi arab saba memang mabeles..bestnye dpt pree..hihi

    ReplyDelete
  2. Alhamdullillah Auntie, rezeki itu milik Allah.. :) ivana tengok macam sedap ja auntie, xpernah pun makan nasi arab before this

    ReplyDelete
  3. Syukur Alhamdulillah.

    Allah bagi kita rezeki dalam pelbagai cara yang ada kalanya langsung kita tak duga. :)

    ReplyDelete
  4. sedapnyer.. rezeki di awal tahun hijrah..

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah...murah rezeki Auntie sekeluarga

    ReplyDelete
  6. Murah sungguh rezeki Auntie :)

    ReplyDelete
  7. Teringat dulu saya makan dengan peeja kat SABA..dulu selalu pergi Kl masa lunch hour....call peeja ajak makan kat situ....ada 2-3 kali ajak dia keluar makan...tapi banyak kali ajak dia tolak sebab segan....peeja...peeja.

    ReplyDelete
  8. Saba mmg besh. Nasi sedap. Rega berpatutan.. Mmg terharu kalo ader org sudi ingatkan kita kan Aunty?

    ReplyDelete

Pada yang terbuka hati utk tinggalkan komen disini..
Didahului dengan ucapan Ribuan Terima Kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...