Followers

Friday, October 12, 2012

Aku Mahu - Once


Lagu minggu ni..
Alololo, Khairul dah minta auntie upload lagu ni lah pulak
Katanya Best lagu ni,  bergenang air mata dier
Ishhh...kenapa nih, auntie tanya
Lagu ini masa bercinta mama
Dah, dah, dah..jgn nak emo2..
Entahlah..auntie tak pernah dengar lagu ni 
Maka auntie tak dapat nak komen 






Once


Sejak hilang pendengaran empat tahun yang lalu
Semua lagu2 baru, auntie tak tahu
Kena tanya anak2 lagu apa nak upload
setiap minggu..
Memang lah boleh auntie buh lagu2 lama
tapi takut pembaca auntie tak suka
Almaklumlah auntie kan dari generasi lain..hik3x
P G suka lagu2 grunge
Ada ke pembaca auntie yang minat grunge? kalau ada
bolehlah auntie upload kat sini..hik3x

Kalau best lagu ni, tinggalkan komen yea,
baru lah auntie caya si Khairul anak auntie tu..hik3x

3 comments:

  1. kak nani...
    untuk seorang yg suka lagu santai2 macam tu... lagu tu memang best...
    walaupun suara penyanyinya sebijik suara saya selepas dialysis...(Suara jadi macam kena tekan)

    ReplyDelete
  2. salam aunty,
    lagu ni mmg best aunty..teringat saya zaman muda remaja dulu..
    hehehe..suara Once tu, lain dari yang lain..LIKE!

    ReplyDelete
  3. salam hi aunty nanie, lagu ni memang best.nak nak tengah bersedih dengan boipren,tunang, boleh meleleh airmata ;')

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...