THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, June 25, 2012

Rindu2an




Love is missing someone
whenever you're apart,
it hurts ♥


Zara yang jauh dimata tapi dekat dihati...




Noy yang berada di Kuwait sehingga Ramadhan..
Selamat menjalani kursus dan berjaya dlm peperiksaan


24 comments:

  1. Salam kak nanie,
    Makin comel Zara.. tu yang grandma rindu sangat...
    Nasib Noy kursus sampai Ramadhan saja.. bulan puasa ramai la masa berbuka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam makchaq,

      Rindu bukan kerana comel tapi sebab baru sorang ajer cucu..hihihihi

      Cian Noy, ambil periksa time puasa, orang arab ramai yg ponteng pose..

      Delete
  2. Cumel ya zara... Noy ade kursus apa kat sana?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mooniqueen,

      Noy kursus utk jaga first class

      Delete
  3. As-salam Kak, jangan ingat sangat, cari satu benda yang boleh buat akak busy sikit supaya tak ingat sangat mereka berdua ni, wah kali ni Noy berpuasa di kuwait ya, semuga di lulus dengan cemerlang insyaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alaikumussallam Sharifah,

      Tulah pasal, asyik teringat jer kat berdua nih.
      Terima Kasih atas doa utk Noy

      Delete
  4. auntyyyy...
    so sad :(
    semua nye jauh kan?
    haaaa kena suh peej balik kg slalooo laa jmpa aunty hehehehe

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kisskiut,

      Aah, dah terasa sunyi kat sini,auntie kena biasa2kan dgn keadaan macam ni..huhuhuhu

      Delete
  5. Comel dan tembam betul Zara tu. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kakcik,

      Dah kurus sikit sebab lasak dah dpt kaki

      Delete
  6. mmg menderita kerinduanlah bila lama tak berjumpa kan auntie,..

    ReplyDelete
  7. Sakit merindu....huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Ai,

      hehehehehe perit amat perit sakit rindu

      Delete
  8. Salam,

    Cutenya Zara, mana nenek tak rindu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kunang2,

      Mana tak rindu kadang2 sampai dua bulan tak jumpa

      Delete
  9. salam kak Nani
    rindu mmg menyakitkan..

    hanya doa pengganti diri...
    sampai masa pasti berkumpul kembali, moga noy berjaya dlm peperiksaan dan kak Nani sabar dalam penantian ya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Queenie,

      Terima Kasih atas doa mu..
      InshaAllah, panjang umur ketemulah nanti

      Delete
  10. Salam...rindu kat auntie

    ReplyDelete
  11. comellllllll nya Zara...:)

    ReplyDelete
  12. assalam auntie...kita mood samalah..merindu....huhuhu...:-(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalikumsalam Ummi,

      hehehehehe rindu kat sape?

      Delete
  13. anak auntie crew kuwait airline ke?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...