THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, June 18, 2012

Hadiah Lagi

Auntie terima poslaju
dari Puan Salina Abdul Kadir

Alhamdulillah..
Sejadah, tasbih dan serunding
Sejadah dan Tasbih tu ada wangian
bunga ros.
Lembut haruman ros tuh..
kata Salina, haruman tu adalah
baik untuk saraf2..

Yang pasti, memang auntie terasa segar
selepas solat subuh..Alhamdulillah

Auntie nak ucapkan ribuan terima kasih
walaupun baru seminggu berkenalan di
facebook Salina dah hantarkan hadiah
untuk auntie.
Katanya, dia silent reader blog auntie
selama ni.
Dan banyak yang dia belajar dari
penulisan auntie.
Memang itulah tujuan auntie, sama2 mengingat2kan
'diri' mencari jalan yang lurus.
InshaAllah

Macam2 dah auntie terima sejak
berblogging dan berfacebook dari
followers..
Amat2 bersyukur pada ilahi
rezeki mendatang dari kawan2 dan
anak2 siber..

Ya Allah, kau kekalkanlah
kasih dan sayang dihati pembaca2 ku 
Amin




Bungkusan dari Tumpat, Kelantan

Sejadah, Tasbih dan serunding

Uncle suka serunding tuh,
dia makan dengan nasi
Selalunya bila bulan Ramadhan auntie
akan beli serunding..makan dgn nasi atau roti
ketika sahur..

Sekali lagi auntie ucapkan ribuan terima kasih
pada Salina.
Moga Allah melipat gandakan rezeki..Amin

13 comments:

  1. Kasih sayang tidak memerlukan bayaran, kan Kak Nanie? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kakcik,

      Kasih sayang harus ditunjukkan dgn luahan.

      Delete
  2. sedapnya serunding tu. mesti dari kg laut, tempat yang femes kalau serunding tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Eliss,

      Ohhh yea ker? Baru auntie tahu kg laut femes ngan serunding

      Delete
  3. salam
    nasib baik gua terbaca blog ni

    amin amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam B'solo,

      Sama2 lah kita dapatkan barakah

      Delete
  4. Rezeki...alhamdulilllah... Sedapnya serunding....hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Mooniqueen.

      Suka juga serunding yea?

      Delete
  5. wah bes nya. ...untie jd ksygn ramai.....wlu x knl tp dr penulisan untie kta yg baca rasa mcm knl untie dah lama.....byk yg d bljr dr penulisan untie trutama psl kehidupan seharian.....ada manis ada yg pahit....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Qaseeh,

      InshaAllah, tujuan dan niat auntie mula2 menulis memang nak iringi pembaca2 yang muda2 agar dapat menilaikan kehidupan yang penuh dgn ujian suka dan duka

      Delete
  6. As-salam Kak, makna nya ramai yang sayang kan akak saya sendiri pun suka dengan akak cuma belum ada masa lagi nak berkunjung kerumah akak sebab banyak sangat benda nak kena buat sekarang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikum Salam Sharifah,

      Alhamdulillah, kita pernah bertemu walaupun dua kali dua tapi rasa dah amat mesra.
      Mudahan2 kita bertemu lagi dgn izinNYA..InshaAllah

      Delete
  7. alhamdulillah..rezeki dari alam maya kan aunty?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...