THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Tuesday, April 10, 2012

Wedding

Dah ada dlm draft
Ayat2 dan Publish ajer

Wedding anak perempuan
kawan uncle sama2 masuk tentera dulu
Sekarang sama2 dah bersara awal
Dia kontractor yang berjaya
Uncle pesara sepenuh masa
Auntie kenal dia dan isteri bila ada
aper majlis tapi tak mesra sangat

Makan nasi beriani,
Daging Kicap
Kambing Ku
rma
Ayam masak merah
Dal dan papadom

Air..emmm sirap kot
dah lupa, dalam gambar pun
tak nampak sebab pakai gelas melamin
pemanis nye
cendol, rojak buah, kuih akok dan teh tarik





Dewan yang sama
dimana majlis perkahwinan anak auntie pada hujung bulan ni nanti

Mata kenyet2 sebab spec mata hilang
Nak keluar kejap..tempah satu
Ishhh..masa ni lah spec nak hilang..
duit lagi..

12 comments:

  1. Oh... auntie guna dewan ini juga ye hujung bulan ini. Tapi tema mesti tak samakan... Kena jaga kesihatan auntie moga sampai masa nanti segalanya bejalan lancar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kakzakie,
      Haah, tema tak sama. Tentang kesihatan aunti amat risau, sebab auntie masih lagi sakit2 dan bisa2 badan bila penat. Urat saraf dah tak kuat.

      Delete
  2. spec auntie hilang ke mana? hiiii...

    *

    saya dah dapat kad jemputannya. terima kasih auntie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam gB,

      entah maner tercicirnya tak tahulah, semalam dah buat yang baru..hihihihihi

      Ohhh..yea ker, datang yea ke majlis tersebut.

      Delete
  3. Salam MM,

    Semoga pengantin bahagia keakhir hayat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Kunang2,

      Terima kasih atas doa itu.

      Delete
  4. salam auntie,
    nadia da dpt kad yg peej pos,
    insyaallah nadia akan hadir..
    xsaba nk jmp auntie,

    take care auntie,
    jgn lupe mkn ubat..
    nk terima menantu ni..hehe

    kirim salam uncle :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Nadia,

      heheheheheh ramai dah dapat kad jemputan, masih menulis lagi..tak habis2, auntie punya dateline 15 haribulan ni..hihihihi

      Nadia, hingga kita bertemu nanti..InshaAllah

      Delete
  5. Samalah dgn anie...kejap2 hilang spek... bila hilang je spek...kelabulah dunia...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Anie,

      heheheheheh betul, nasib baik spec membaca, auntie tempah yang murah2 ajer..

      Delete
  6. kena buat spek cepat2 tu auntie
    :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam h4ni3,

      Aah, dah tempah, hari Jumaat ni boleh siap.

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...