THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Wednesday, March 28, 2012

Siapa Punya Hadiah?

Nama cucu ku lintang pukang
hadiah dari pejabat Khairul
Ishhhhh....

Walaubagaimana pun auntie ucapkan ribuan terima kasih
pada contributors...
Tuan Faizal, Puan Wong, Melissa, Fizah, Naduah dan Afiq
Hanya Allah yang membalas budi mereka
kerana sudi juga mereka bagi hadiah
untuk hari jadi tahun pertama cucuku..




Apa dalam nya?
auntie tak tahu sebab Khairul bawak balik Melaka
Dengar kabar beg gallas..

9 comments:

  1. Nama betulnya Nur Zara Sofea, ya Kak Nani? Atau saya pun tulis lintang pukang juga? hehehe... :)

    ReplyDelete
  2. Salam Kakcik,

    Amat tepat sekali
    Huruf besar pada setiap nama, jarak satu langkah pada setiap nama dan ejaan pun betulll..
    Well done kakcik..
    TQ

    ReplyDelete
  3. si comel..... nur zara sofea.. kan auntie?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam,

      Aah, betul...Alhamdulillah

      Delete
  4. Salam Kak.

    Kawan2 opis tu kena tanya auntie dulu lain kali. Kalau tak pun rujuk kat blog ini atau org mcm kakcik yg pandai eja nama itu dgn betul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam kembali YB,

      Betul, setiap nama individi kenalah betul.

      hehehehehe kalau nama kawan Ching Han jgn lah lintang pukangkan sampai jadi Han Ching

      Delete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. Si Comel Zara Sofea ni kecik2 dah ramai peminat, dah lah muka tu comel cerdik pulak tu.

    ReplyDelete
  7. Salam Sharifah,

    heheheheheh Alhamdulillah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...