THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Thursday, January 26, 2012

Kunjungan NurZara Sofea ker KL

Cuti panjang CNY menantu ambil kesempatan
datang KL bawa anaknya NurZara Sofea

Ooooiii! gembira nya tak terhingga dapat
bersama dengan cucu..
Dah cerdik..pandai buat gaya
bye2 bila di suruh..
bertepuk amai2 bila kita menyanyikan
Tak meragam, elok jer tersengeh2
Mummy nya pandai jaga
time mandi, time susu, time makan
dan time tidur dijaga rapi..

Alhamdulillah..bulan depan setahun umurnya
Birthday celebration di Melaka
InshaAllah kami akan keMelaka

Nampak jer kamera mesti dia senyum


Tok Papa nak juga nak bergambar dgn cucu

Ikut gaya hindustan ker?








comot baru habis makan malam
Cucu lambat tumbuh gigi..
Cucu lambat berjalan
dan cucu juga lambat bercakap
tak per cu..
slow2 yea..ikut suratan takdir..
Allah yang menentukan segala..




10 comments:

  1. Wahhh... geramnya tengok si comel ni. Tak tidor malam pun sanggup. Ngadap dia jer.. hehehe

    Untie, nak Tart Nenas? Saya dah email, tapi tak tahu la betul ke tidak email tu.

    apapun, Untie email saya: azieazah_07@yahoo.com

    nanti saya bagi no hp saya. Tkasih.

    ReplyDelete
  2. seronok yer bila dapat cucu. macam ibu_suri juga.

    ReplyDelete
  3. Salam Aunty
    Saya baru 2,3 hari jumpa blog Aunty. Salam perkenalan Aunty... Saya Rina.
    Especially about yr stories on your early life. I enjoy reading it! as if I was reading a novel.
    Saya harap Aunty sihat. Terasa jugak insaf bila baca your experience of unable to hear. Don't be sad Aunty. Keep berdoa kpd Allah. It is good of yr daughter to encourage you to blog.
    Keep blogging Aunty. I will be one of yr regular readers.
    Cheers!
    Rina

    ReplyDelete
  4. omei omei nyer iye zara sofea...auntie mimie gerammm angat nak geget pipi

    ReplyDelete
  5. Suka lah akak tu dapat main dengan cucu, abang bob pun nampaknya seronok je dan Zarra cucu comel akak tu nampaknya semakin cerdik.

    ReplyDelete
  6. comelnya dia..bulat matanya
    mesti auntie n uncle selalu rindu dia kan?hehe

    ReplyDelete
  7. saya xtahan sokmo tgk gamba cucu aunty...geramnye tgk dia cute sgt...mata boolat!!! senyum je...rambut lebat itam...jgn risau aunty kalau zara lambat jln ke, lmbt tumbuh gigi ke...smpai mase nnt aunty xlarat nk kejar dia...

    ReplyDelete
  8. TQ Semua atas komen2 utk cucu,

    auntie tak sempat nak balas satu2.. sebabnya baru jer balik dari pasar tani, kena simpan ikan2 dlm freezer
    hehehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...