Followers

Monday, January 23, 2012

Double Decker

Aman nye tak de ganguan

Atas Kaseh, Bawah Yoki


Kalau tak de barang kat tingkat bawah mesti Lulu pun tido situ..

15 comments:

  1. selagi ade tempat untuk tido.... hehehehe... pandai betul carik port utk tido

    ReplyDelete
  2. comel kucing kucing auntie....dulu pun saya ada bela kucing..tapi dah hilang...kucing tu keluar rumah lepas tu x balik balik...sedih sangat

    ReplyDelete
  3. sesekali fikir, jadi kucing pun lebih baik. tiada tanggungjawap perlu dipikul!

    ReplyDelete
  4. kucing2 saya pun ruper ini, asal ada peluang, dia akan naik atas kusyen tido beramai2.. kesian kdg2 tengok bersimpul deme tido bertiga ekor.. hik!

    ReplyDelete
  5. Salam MM

    Semoga sihat,

    Saya tak ada bela kucing tapi kucing PATI selalu ada singgah. Lama2dah macam penduduk tetap. Makanan kucing sentisa beli standby.

    Kadang2 tu ada yg datang sakit, berkurap bawa jugak dia ke vet. Anak kata tak aper sedekah. Mudah2an murah rezeki.

    ReplyDelete
  6. pandai dorang pilih tempat beradu.. exclusive tempat nya

    ReplyDelete
  7. Salam Aunty,
    Lama tak jenjalan sini...
    Aunty ada byk bela kucing ke?
    Saya & suami pun ade terfikir nak bela kucing di sini, tp risau pulak klau nak balik msia nnt mcmana...mesti xsanggup tinggalkan die di sini...

    ReplyDelete
  8. nasazfrog :

    Gitulah kucing2 auntie, memang pandai cari port utk tido

    ReplyDelete
  9. FAIZ :

    Jangan sedih2, belalah lagi, seronok ada kucing dlm rumah, mereka amat manja.

    ReplyDelete
  10. IM :

    Apalah IM ni, Allah jadikan manusia nak jadi binatang pulak..ishhhh

    ReplyDelete
  11. sue aziz :

    Aah kan, kucing2 suka cari tempat2 yg selesa utk mereka bersimpul..hehehehehe

    ReplyDelete
  12. Kunang2 :

    Waalaikumussalam,

    hehehehehe Alhamdulillah, pencinta kucing rupe nya, smoga Allah terima sebagai ibadah

    ReplyDelete
  13. letams :

    Aah, tempat tuh jarang mereka kena kacau..heheheheh

    ReplyDelete
  14. Marya Yusuf :

    Salam kembali,

    Aduh, memang banyuak kucing auntie dalam rumah 2 ekor, luar rumah 3 ekor, dalam kandang 2 ekor..

    ReplyDelete
  15. Kucing akak tu memang comel2, anak saya sampai sekarang asyik cerita pasal kucing kat rumah akak tu dia siap ambik gambar dan simpan.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...