THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Sunday, January 29, 2012

Bergembira Bersama Sikecil

Puas kami bermain dengan NurZara Sofea
masa di KL masa cuti CNY
Pandai dia sekarang..tersenyum, tersengeh
muka serius
Ishhhh...betul2 terpaut hati tengok
gelagat2 dia dalam gambar2 terbaru..

serius 


 
gelak dekah2

 
Auntie Noy gembira bila anak buah gembira

siapalah ngagah dia

Auntie bawa cucu jalan2 rumah jiran
Jiran auntie tu suka budak2
Bagus betul, cucu auntie tak nangis
kawan auntie minta nak dukung dia
tapi sebab tak kenal maka Zara
menolak..kalau lama sikit auntie
pasti mesti dia mahu..InshaAllah









Bila Upload gambar2 cucu malam ni
rasa nak terbang ke Melaka, peluk dia..hehehehehe
Tak perlah bulan depan
InshaAllah, Tok Mama dpt jumpa lagi bila nak sambut
Party Setahun

15 comments:

  1. comelnyaaa.
    geram.
    tak tahan tengok.

    ReplyDelete
  2. as salam auntie..comel sggh nurzara sofea ni yer..rasa nak picit2 jer..betul ker org tua2 kata sayang cucu lebih dri sayangkan anak auntie...

    ReplyDelete
  3. haih bolat mcm bola cucu anty ni..geramm!

    ReplyDelete
  4. Ya Allah..comel sangat-sangat cucu auntie. Rasa nak cubit-cubit je pipi dia..hehehe

    ReplyDelete
  5. Comel sangat. Dah banyak kepandaian dia ya. Manalah tak rindu kan. Mak selalu cakap kalau nak tahu sayangnya atuk pada cucu, tunggulah bila kau bercucu nanti. Lain sangat, katanya. Ya ke, auntie?

    ReplyDelete
  6. Auntie, mcm iras muka noy!

    ReplyDelete
  7. Peej :

    Tak tahan tang mana? hahahahah

    ReplyDelete
  8. Puteri :

    Salam

    Sayang anak tapi sayang cucu lagi mendalam

    ReplyDelete
  9. Che Sue :

    Salam,

    Aah, memang dia bolat

    ReplyDelete
  10. Inzell :

    Salam,

    Tulah, semua kata gitu bila tengok gambar dia

    ReplyDelete
  11. LadyRaRa :

    Aah, kulit dia putih dan bibir dia merah memang geram

    ReplyDelete
  12. Aidah :

    Salam,

    Betul sayang cucu sangat lain perasaan..Aduh, tak reti auntie nak gambarkan disini

    ReplyDelete
  13. mum2h :

    Salam,

    Ramai kata gitu

    ReplyDelete
  14. Zara yang keletah dan comel, saya yang tak ada kena mengena pun tengok gambar dia geram sangat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...