Followers

Wednesday, December 7, 2011

Tunggu 30 minit sajer

Duduk diKL semua ada..
Bila malas masak..
Talipon, tunggu 30 minit
bila delivery datang bayar..

Panas2 kita ngapp
Kami bertiga saja
Papa, Mama dan Peeja..


13 comments:

  1. Dah lama saya tak makan pizza. Selalu beli atas permintaan anak2, mungkin anak2 dah lupa agaknya. :)

    ReplyDelete
  2. wow...saya pun suka domino's pizza.

    ReplyDelete
  3. Salam MM,


    Anak-anak dah tanya,
    bila ummi nak belanja pizza?
    Cuti sekolah ni mcm2... dia org
    nak makan.

    ReplyDelete
  4. senang dan memudahkan saat kita tgh malas, kan auntie. Hihi.

    ReplyDelete
  5. lapar........... nak order jugak la.. ;)

    ReplyDelete
  6. domino's pilihan saya sekeluarga!
    hehe

    ReplyDelete
  7. Senang je akak, kalau saya kat sini pizza paling dekat pun kat Jusco Bukit Tinggi lebih kurang 8km dari telok panglima garang ni so tak dapat lah nak order sesuka hati.

    ReplyDelete
  8. boleh tolong talipo dan bayar, tapi alamatkan ke rumah saya?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...