Followers

Monday, December 26, 2011

Tak sampai hati nak jentik

Semalam si Lulu tidur, auntie tak kejut dia bila
auntie nak basuh kain
Hari ni dia tak tidur..
dia tenggek kat situ
tapi dia enggan turun dari washing machine tuh..
Ishhh,,auntie longgokkan baju2 kat badan dia..
Dia ketepi sajer dan masih tak nak turun
Ishhhh..tak dapat lah basuh kain.,
Cuaca cantik pula tuh..


Ikut hati nak jentik jer telinga dia..
tak sampai hati
auntie berlalu dari situ
mungkin basuh petang2 atau malam2 nanti..

18 comments:

  1. Hahahaha dah masuk hari ke dua dah ni Untie.

    Malam kang buatnya dia masih sedap lepak situ, tak pasal pasal Untie kena basuh kain dengan tangan plak. Hehehe

    Pujuk ler bebaik...

    ReplyDelete
  2. Bertuah betul si Lulu ni. :)

    ReplyDelete
  3. jentik tak sampai hati..memanglah , tapi sampai bila auntie ?...alihkan je sicomel tu..rasanya ok kot, kita lebih berperasaan, kan !

    ReplyDelete
  4. panggil dia makan lah auntie..sure dia datang.

    ReplyDelete
  5. Buat perangai sungguh lulu eh..

    Assalamualaikum Puan,,
    Terimakasih kasih sudi menjenguk saya,, saya dah cuba 3 resepi .. Maddeline, pegedil and bubur kacang yang disangrai.. Naseb baek menjadik..suka dengan aroma bubur kacang tu..tq once again.. :)

    ReplyDelete
  6. AA :

    Tulah, dia suka sangat duduk kat situ..Ishhh

    Basuh baju dgn tangan? Memang tak lah sayang oi, tak sanggup..heheheheh

    ReplyDelete
  7. kakcik :

    Aah memang dia bertuah kakcik..hehehehe
    Saya sayang sangat kat lulu ni

    ReplyDelete
  8. [PCL] :

    hehehehehe masaalahnya auntie tak larat dukung si Lulu ni sebab berat dia melebihi sekampit beras. Kalau dia tak gerak jugak, nanti minta tolong uncle tolog alihkan..

    ReplyDelete
  9. Azian :

    hehehehehe bagus jugak trick tuh..nanti auntie cuba lain kali

    ReplyDelete
  10. Deru Ombak :

    Waalaikumusalam,

    3 resepi tuh bukan resepi auntie..hehehehe
    dah tersalah orang nampaknya..

    ReplyDelete
  11. Salam....adeh.. Saya konpius Puan dengan Queenie.. Soriii.. All 3 resepi saya terjah kat bloq Queenie.. ;p

    ReplyDelete
  12. Besarnye si lulu...name pun kiut jerk.. kami anak-beranak allergic kucing ;(

    ReplyDelete
  13. amik dokong jer...usap2 dan cium2..Hani mmg suka kucing jugak ni.

    ReplyDelete
  14. Salam Untie,

    Anak bulus saya pun suke tido atas mesin basuh. Kadang2 tgh jalan mesin tu pun dia selamber lepak atas tu. Heee

    ReplyDelete
  15. SALAM,
    JANGAN GANGGU LULU TU .... BELI LAGI SATU WASHING MACHINE !

    ReplyDelete
  16. Amboi si Lulu ni manja betul, tuan nya pulak kemain bebenor sayang kat dia tapi betul lah tu kalau dah sayang memang tak sampai hati kan kak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...