Followers

Friday, November 4, 2011

Puas Kita Kali Ini..

Esok InshaAllah cucu datang lagi utk beraya di KL

Wah! masing2 dah tak sabar nak main2 dengan dia..

Tok Papa sibuk mengemas bilik dan vacuum2..
hehehehe..takut cucu hidu habuk yea..

Gambar2 Nur Zara Sofea masa last visit

Banyak lagi tapi auntie masukkan kemudian nanti




Bulat mata dia memandang kamera


Tok Papa pun sibuk nak bergambar dengan cucu


Uncle PG geram nak cium sikit


Uncle PG tak tahan geram sangat maka terus dukung

TQ uncle PG dukung Zara..
Zara pun geram juga kat uncle PG..picit hidung sikit..hahahahah



Sian Noy tak puas main dengan Zara..tak sampai sepuluh minit dah nak kena pergi kerja

Tak per Noy, InshaAllah kali ni puas dapat bermain dengan dia, sebab Zara kat KL
3 hari 2 malam..



9 comments:

  1. Dah besar Zara yer...mata yg besar dan jernih..geram tengok.

    ReplyDelete
  2. comel la si zara ni.. sy pun geram nengok nye

    ReplyDelete
  3. Comel zara ..

    Macam2 panggilan untuk datuk sekarang ni. Dulu2 "atuk " atau pun bleh sini "tok wan ".
    sekarang ni pelbagai versi .... best plak dengar tu "tok papa " "tok ayah" "Tok abah " " tok daddy" ...
    keh keh keh ...

    Cucu saya nanti tentu panggil "tok baba" keh keh keh ...

    ReplyDelete
  4. seronoklah tu..mesti senyum ke telinga aunty sekeluarga..
    selamat menyambut aidiladha ye...

    ReplyDelete
  5. Kalu dah comel macam tu, saya pun geram. Tapi kalu saya geram, saya terus culik bawak balik rumah saya! hahahaha

    ReplyDelete
  6. ahah! lunyai laa si comey zara neh nnti...ehehehe

    ReplyDelete
  7. IM nanti cucu panggil Tok jer.. tak ada papa.

    ReplyDelete
  8. semalam masak apa kak Nani?...
    harap hari ni sehat walafiat ya...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...