THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Tuesday, November 15, 2011

Ni untuk mama Peeja..pesan mereka

Dua minggu berturut2 ni, readers anak auntie Peej
bagi macam2 buah tangan untuk auntie..
Mereka kirim melalui Peeja
Auntie mungkin kenal mungkin tidak
bila tanya peej katanya..
mama memang tak kenal..
bila masa mama jumpa dia orang, peeja pun
baru jumpa sekali..


Walaubagaimana pun tak tahu siapa mereka
Terima Kasih lah bebanyak..
Terharu auntie..
Tak kenal pun masih memberi barang2 makanan
untuk auntie..
Terasa di sayangi





Capsul Habbatus Sauda


Burrppp...Alhamdulillah
ada 6 ketul dalam kotak ni



Belum di goreng lagi..boleh makan dgn nasi


Wahhh..Kuih Akok panas2 masa auntie terima tuh..


Hah ni baru terima semalam, masih belum berbuka lagi
kalau buka sekali hadap habis lahhhh..hehehehe
memang keluarga auntie pengemar rempeyek..

Moga Allah melipat gandakan rezeki kpd tangan2 yang menhulur
Amin

25 comments:

  1. alhamdulillah
    seronok kan terima pemberian orang ni auntie..semoga auntie keep healthy and sejahtera selalu

    ReplyDelete
  2. Syukur Alhamdulillah. Orang memberi kita merasa, kan Kak Nani. :)

    ReplyDelete
  3. Mesti diaorg sayang kt auntie... Biarpn x penah jumpa tp dekat di hati..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum MM,

    Semoga sihat selalu.

    Alhamdulillah ada rezeki.

    ReplyDelete
  5. kuih akok tu mengancam la makcik~~he~~

    ReplyDelete
  6. alhamdulillah..murah rezeki auntie..aminnn

    ReplyDelete
  7. Salam MM..I belum bagi you aper2! :(
    Nanti k..:)

    ReplyDelete
  8. Alhamdullillah, murahrezeki auntie dan mereka yang memberi tu

    ReplyDelete
  9. Salam Kak.

    Alhamdulillah murah rezeki dan disayangi ramai. Nikmat Allah yg tak ternilai.

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah...orang memberi kita merasa.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...
    tumpang burppp.......

    ReplyDelete
  12. Keropok Terengganu pun ada?

    ReplyDelete
  13. Orang yang baik macam kak Nani memang pembaca blog sayang, walaupun belum kenal dan jumpa akak saya percaya akak memang seorang yang baik hati, kita boleh tahu dari pembacaan blog akak tuh.

    ReplyDelete
  14. Me suya :

    Suya adalah salah seorang pembaca auntie yg selalu mendoakan kesihatan auntie. Terima Kasih yea suya.

    Memang dapat buah tangan rasa seronok dan rezeki dr Allah tuh..

    ReplyDelete
  15. kakcik :

    Aah betul, Alhamdulillah..rezeki

    ReplyDelete
  16. nice :

    heheheheh memang bila kita dah kenal dr membaca blog pun boleh sayang menyayangi bila dah selalu berinteraksi..

    ReplyDelete
  17. Kunang2 ;

    Terima Kasih mendoakan kesihatan saya
    Rezeki jgn di tolak..hehehehehe

    ReplyDelete
  18. bujal :

    Memang sedap akok tuh siap lapek dgn daun pisang lagi..

    ReplyDelete
  19. shuweet :

    Setakat ni memang amat murah rezeki auntie especially makananan..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  20. mamasita :

    hehehehe nak bagi aper tuh?

    ReplyDelete
  21. Zareda :

    Gitulah harap nya..hanya Allah yg membalas akan mereka yg selalu menghulur..

    ReplyDelete
  22. YB :

    Salam kembali, memang benar, Nikmat Allah..

    ReplyDelete
  23. Queenie :

    heheheheh tumpang burppp..angin banyak yea?

    ReplyDelete
  24. AlManar :

    Aah, memang keropok Tganu tapi belum bergoreng lagi.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...