THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Friday, November 11, 2011

N3 kelapan hari ni

Meh kita senyum2 pulak..

Citer2 ni dah lama auntie simpan
hehehehehe
jom kita berjenaka sikit malam ni..


************************************************

Citer 1

Lawatan Pembesar Negara (PN) di rumah sakit jiwa
Escorted oleh doktor dan nurse2 bertugas
PN berjalan bersalaman dengan pesakit

Pesakit pertama berdiri tegak sambil badan nya
hingga kepala berpusing2 tanpa henti

PN : Kenapa kepala dan badan awak pusing2 macam ni?
Pesakit : Saya ni kipas ceiling tuan..
PN : Okey..

Persakit kedua dilantai terbaring melungkup
sambil kepala nya membuat pergerakkan kedepan dan kebelakang

PN : Hahhh..awak aper pulak?
Pesakit : Saya ni vacuum tuan..
PN : Okey..

Pesakit ketiga pulak berdiri melekapkan kepalanya dan dahinya di dinding

PN : Kenapa awak lekapkan kepala awak kat dinding?
Pesakit : Saya ni plug untuk kipas dan vacuum tu tuan
kalau saya angkat kepala saya dari dinding
dua2 kawan saya tak leh berfungsi.


*****************************************************

Citer 2

Doktor test pesakit jiwa

Doktor : Nurse bawa si Budin masuk
Budin pun berdiri depan meja doktor
Doktor : Duduk Budin
Budin : Terima Kasih doktor
Doktor sambil memegang torch light bertanya Budin
Doktor : Budin tahu ni aper?
Budin : Tahu doktor, ni torch light
Doktor : Bagus
Doktor : Nurse padam lampu bilik ni
Bilik kegelapan
Budin bersuara..Gelapnya, pasanglah torch light tu..
gelap lah..
Doktor pun pasang lampu torch light tuh menyuluh
ke ceiling
Doktor : Boleh awak panjat cahaya tu?
Budin : Boleh doktor..tapi jangan padam torch light tuh
nanti saya jatuh..

*************************************************

hehehehehe kelakar ke tak?
auntie rasa macam one way street ni
tak de respond dr readers..huhuhu
nak cari idea N3 9 pulak


1 comment:

  1. hehehe..sorry terlambat lak response untuk entry auntie on 11.11.11..neway congrats ye berjaya buat 9 entries...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...