Followers

Thursday, November 3, 2011

Mangnetic Resonance Imaging

Ini citer berkurun tapi auntie publish jugaklah
sebabnya dah ada gambar2 dalam draft

Seharian di luar rumah mengendalikan kesihatan auntie
Sakit, penat dan berbagai2 perasaan ketika itu

Semalam auntie bersahurkan roti nan dan tandori
uncle bawa balik pukul 1:30 pagi dari perjumpaaan
dengan kawan2nya..kami makan bertiga
Khairul, Peeja dan auntie..Alhamdulillah
Tapi kejap ni kul 10:30 pagi auntie dah berbuka dengan nasi goreng
kampung sebab terlalu sakit badan kena juga berbuka utk makan
ubat..so tak berpuasa lah hari ni..

tak larat nak citer panjang2..
auntie komen2 melalui gambar2 yg ada saja..


tengok auntie bertafakur tunduk, sedang sakitlah tuh
(tudung hitam dan seluar hitam)
masa ni nak buat xray

Tunggu di luar klinik sebelum no dipanggil

Sekali lagi tunduk bertafakur,
masa tunggu giliran nak jumpa doktor dah dalam klinik
dgn 6 keping xray

Mengikut doktor gambar xray di tak dapat nak diagnose aper yg berlaku
di kedua2 bahu auntie, jadi auntie di suruh buat MRI hari tuh juga
Tempat nya di Kepong..
Tak pernah ke situ tapi jumpa
Alhamdulillah

Parking kereta kat Carrefour (bersebelahan) dan makan dulu

Nasi goreng cina auntie punya, uncle chicken chop
kami makan kat kopitiam dalam carrefour
nampak sangat muka auntie yg sakit kebelakangan ni,
seri cahaya gembiraan dah mula pudar..

Sesudah makan terus menuju ke Pusat Rawatan tuh..

Receptionist dan pekerja2 kat situ boleh dikatakan 80% semua melayu

Emm...sejam lima belas minit melalui process MRI
Bila auntie kena jumpa Orthopedik dgn keputusan MRI di tangan auntie ni?

Memang haru dan auntie kena terus bersabar..20/12/11

Kalau sakit amat2 yg boleh sampai rasa nak pengsan..
masuk emergency lah..dimana dah dua kali berlaku pada auntie..

Auntie nak rehat..
Bye2..


16 comments:

  1. orang kata


    Allah uji kita sebab Allah sayang pada kita ....

    ReplyDelete
  2. Oh lamabatnya lagi tarikh pertemuan Kak Nani dengan Pakar tu. Selepas pertemuan di rumah Dato' LF nampaknya. Semoga Kak Nani dapat terus bertahan dan banyakkan rehat, ya. :)

    ReplyDelete
  3. harap aunt brtmbah shat..

    ReplyDelete
  4. Alahai Auntie sayang, take care ye.

    (kita sama2 rehat ;))

    ReplyDelete
  5. Kesian Auntie..Apapun semoga sakit-sakit auntie semua tu 'pergi jauh' yea..saya doakan auntie sembuh...amin...

    ReplyDelete
  6. Kesian akak, bersabarlah menghadapi dugaan dari Allah ye kak, saya pun tak tahu nasib saya kalau Allah bagi ujian nya semasa saya hidup saya redha je lah kak.

    ReplyDelete
  7. Rehatlah auntie... sementara itu kakak suka auntie tak putus asa terus berusaha utk berubat...

    ReplyDelete
  8. pB :

    Ujian sakit membuatkan diri mengingatinyaNYA dan hari kembali..

    ReplyDelete
  9. kakcik :

    Aah, lambat sungguh kali ni, InshaAllah kalau ada jodoh kita bertemu di rumah Dato LF

    ReplyDelete
  10. SueGinola :

    Auntie selalu bercakap sendiri2 macam sue tuh.."sakit pergilah jauh2"

    ReplyDelete
  11. Sharifah :

    Akak harungi sajer ketentuan nya

    ReplyDelete
  12. Kakzakie :

    Kenalah usaha sampai jumpa ubatnya jika sembuh itu ketentuanNYA,

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...