Followers

Wednesday, October 26, 2011

Tidak Ada Kawan Hindu

Lepas majlis rumah Kakcik Seroja
sampai rumah pukul 6:15 ptg
basuh2 bekas2 dan periuk..
tak de aper yg tertinggal dirumah kakcik,
semua ada..hehehehehehe
malam tuh..auntie bongkang..keletihan
Lepas maghrib..tidur zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Tidak digerak oleh sapa2 tapi terjaga dan
Isha' auntie adalah pukul 4 pagi..
Alhamdulillah walaupun sungguh2 lewat..

Petang Isnin fisio terapi
Pagi Selasa jumpa Othopedik..huhuhu
petang kena buat MRI tapi di Kepong
tak pernah kesitu tapi jumpa dengan
peta yg diberi
Hospital Tentera masih baru
Mesin MRI belum ada lagi
tunggu budget baru kata Dr..

Kira semalam pagi sampai kepetang
kes kesihatan dan rawatan untuk auntie..
sungguh menenatkan..
MRI di lakukan selama 1 jam 15 minit
2 perkara, Cervic dan Right Shoulder..
Experienced yg amat menyiksakan
sebab tak boleh bergerak ketika menjalani
scanning tuh..hehehehe
terbujur auntie macam mayat..
auntie dah pernah melalui MRI
sebanyak 4 kali tapi kali ni, mesin tuh
tak macam keranda lagi..

Emm...Auntie penat nak bercerita panjang2..
masih penat..

perut dah lapar
baru pukul 6:45 pagi
Nak kedapur jap..
Bancuh Nescafe panas2 cicah biskut
hehehehe

Nanti2 auntie rasa sihat dan segar
Cerita ceriti panjang2..

Oh yea, komen pun belum di balas lagi
tak per..nanti2 bila dah segar auntie
jawab satu persatu..InshaAllah

Tak nak ucap Deevali pada sapa2
sebab tak de kawan India lagi sejak
dah berhenti kerja..

Tapi nak ucap readers..
Happy Public Holiday.

Adiosssss...have fun


23 comments:

  1. Assalam kak marina..saya ada jiran.malam tadi aduahi..tak boleh tidur dibuatnya..main mercun mula kol 12 tngh malam.
    semoga akak tabah menjalani semua rawatan dan dirahmati yang maha esa.

    ReplyDelete
  2. semoga aunty dikurniakan kesihatan yg berpanjangan

    *ingat sy tak? ada duduk kt sebelah aunty ms kt rumah kakcik...purple girl...hihii

    ReplyDelete
  3. Assalamu'alaikum Kak Nani...

    tengok blog Kak Nani tiada catatan baru, hati saya dah mula risau. Saya dapat bayangkan keadaan kesihatan Kak Nani. Mulanya saya nak sms tanya khabar, tapi bimbang pula mengganggu. Alhamdulillah, hari ini ada juga catatan Kak Nani. Rehat ya Kak. InsyaAllah, nanti kita 'sembang-sembang' lagi. :)

    ReplyDelete
  4. semoga diberi kekuatan dan kesihatan yang baik ....InsyaAllah

    ReplyDelete
  5. salam aunty
    hari ni rehat secukupnya ye...

    ReplyDelete
  6. deepavali ni jom keluar makan tosei aunty...

    ReplyDelete
  7. Jaga diri ye auntie. Sayang auntie. Muah3 ..

    ReplyDelete
  8. Salam Marina,
    Ketabahan hang amat menyedarkan Pak Long...

    ReplyDelete
  9. Salam, dapat tengok gambar akak di blog AA.. meriahkan..

    ReplyDelete
  10. Auntie, semoga dikurniakan kesihatan yang baik..rest bnyak2, you are so strong.

    ReplyDelete
  11. Salam MM,

    Kak ani juga pernah merasa MRI. Itupun cuma untuk 45 minit. Cukup mencabar rasanya.

    Apa nak buat dah kita tak sihatkan.

    ReplyDelete
  12. Acik :

    Alahai, main mercun? memang sakit hati kalau dah lewat malam, mak bapak tak larang tu jadi macam tu..

    InshaAllah, bermacam2 rawatan dan kaedah yg sudah akak lalui, cuma belum berjumpa yg serasi yg boleh baik..huhuhu

    ReplyDelete
  13. AkuIbuMuda :

    hehehehe..ingat2 lupalah, terlampau ramai yg introduce diri kat auntie tuh yg boleh ingat2 lupa..huhuhu

    ReplyDelete
  14. kakcik :

    Saya memang kurang sihat, memang tak de mood utk menulis lagi, ni menjawab komen2 pun dah tak larat..

    ReplyDelete
  15. Cik Att :

    Ribuan Terima kasih atas doa mu..

    ReplyDelete
  16. kasihibu :

    Memang auntie nak rehat badan dan minda.

    ReplyDelete
  17. Tijah :

    Tak larat nak keluar..tapi tosei memang faveret..huhuhu

    ReplyDelete
  18. kakchik@Ella :

    Rehat lah ni,huhuhu auntie tak de mood nak buat n3 lagi..sebab keletihan

    ReplyDelete
  19. PakLOng :

    huhuhu..seronok nyer saya sebab Paklong singgah diblog saya dan tinggalkan jejak. Terima Kasih
    Saya selalu baca n3 Pak Long'

    ReplyDelete
  20. che mid :

    Kalau gathering macam ni kita tak tahu gambar kita orang snap..hehehehe

    ReplyDelete
  21. Ekmi Rabat :

    huhuhu..memang auntie rehatlah ni

    ReplyDelete
  22. Kunang kunang :

    Buat MRI tuh sampai hari ni saya rasa letih sangat..mungkin beribu2 sel darah saya mati dgn process MRI tuh.

    Harap2 dapat balik tenaga secepat mungkin.

    ReplyDelete
  23. Semuga akak dijauhi dari penyakit penyakit yang merbaha ya kak. Deepavali verthikal to you too.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...