THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, July 4, 2011

Cucu Bercuti di KL

Cucu dan menantu datang bermalam
selama 3hari dua malam di rumah auntie

auntie asyik leka mengadap cucu
suka tak terhingga
tapi nak timang2 tak dapat lah
sebab tangan auntie belum
boleh angkat berat2
cucu dah 6 kg
lebih berat dari sekampit beras..
he he he

dah pandai ketawa bila di agah
tapi Tok mama tak dpt dengar suara tu
hanya nampak dia tersengeh
kaki terangkat2..lidah terjelir2..
he he he


sekarang cucu tengah tido
menantu dan khairul bersiap2 nak balik keMelaka
Cepat sangat masa berlalu
Kalau lama lagi, kan seronok
tak pe lah, menantu dan khairul cuti 1 hari saja
mereka nak kumpul cuti utk Hraya

Aduhh..auntie dah mula sedih dah..
bila agaknya Tok mama nak jumpa lagi
InshaAllah cu..nanti tok mama balik Melaka yea..


28 comments:

  1. auntie, comel sangatttt zahra.....tadi tgk kat twitter noy.dia dh besar skrggggg..comel sangattt..gerammmm

    ReplyDelete
  2. Comelnya cucu Pn Nani. Seronok tengok dia gelak. :)

    ReplyDelete
  3. comeinye cucu aunty...dah pandai agah2 ye..

    ni blog baru saya ye aunty :) (darling8tabby)

    ReplyDelete
  4. SubhaNallah kak nani...
    comeinya cucu....
    Alhamdulillah... syukur kerana kak nani diberi kesempatan menimang cucu... satu daripada nikmat2 Allah pada kak nani.

    ReplyDelete
  5. dah nmpk makin cerdik dia auntie ^____^ takpe la, raya nnt main ngan cucu puas2 ye..

    ReplyDelete
  6. mak oii.. besar nya gelak nya...

    ReplyDelete
  7. dah berapa bulan nie Aunty

    ReplyDelete
  8. memang diakui comellah!
    saya mmg geram kat budak2 tecit nih.. kdg2 kalau nampak kat shopping complex rasa macam nak bawak lari.. nak2 yg pakai gown kembang2 ada reben tuh...hisyyy...

    mudah2an zahra melalui kehidupan yg indah2 jer kan kak Nani...

    ReplyDelete
  9. oloh olohh tomeinyerr...rambut pun lebat!haihh..lawo cucu anty ni nt..heart-breaker ni..hheheheh!

    ReplyDelete
  10. Comelnya diaaa... aduuitak puas tok mama nak bermain dengan cucu. Tengah riuh2 tiba2 sunyi terasa ya, Pn Nani?!

    ReplyDelete
  11. Iyelah... sedang riuh rendah ramai2 tiba2 cucu comel nak balik pulak... Gitulah bila jadi nenek tak puas main cucu... hihihi...

    ReplyDelete
  12. Bestnya kalau ada cucu,meriah rumah.

    ReplyDelete
  13. alahai, cute nya dia gelak2 lagi tu..cepat sungguh masa berlalu.dia bertambah besar, kita bertambah tua..opsss..lama!

    ReplyDelete
  14. DSHK :

    he he he memang dia dah besar, dah empat bulan..cute sangat..

    ReplyDelete
  15. kakcik : Aah, seronok saya bermain agah2 dengan dia..he he he

    ReplyDelete
  16. Yusof : Oh blog baru yea..InshaAllah auntie visit yea..

    ReplyDelete
  17. Ibu dan Abah :

    Betul Rahmah, akak dpt merasakan nikmat yang Allah SWT beri pada akak, sbb dpt melihat cucu pertama, memang menitis air mata setiap kali akak memandang cucu..sampai anak2 heran kenapa mama nangis2 bila main dgn cucu

    ReplyDelete
  18. Ai :

    he he he mungkin tak sampai Raya, auntie dah ke Melaka sbab dah rindu walaupun semalan dpt bertemu

    ReplyDelete
  19. Pala : Tulah, besar gelaknya, tapi auntie tak dapat dengar suara dia..

    ReplyDelete
  20. pB :

    Dah empat bulan, tak lama lagi meniarap lah tu, sebab dah pandai nak ngereng2 dah..he he he

    ReplyDelete
  21. Queenie :

    Betul, akak pun suka budak2 kecik, memang semua nya comel belaka..
    Gitulah harapan akak moga Zara Sofea akan melalui kehidupan yg bahagia

    ReplyDelete
  22. Che Sue :

    he he he heart breaker? Janganlah..tak nak dia permainkan cinta..he he he

    ReplyDelete
  23. Kamariah :

    Aah lah, hari ni terasa sunyi dihati tanpa cucu..

    ReplyDelete
  24. Zaitun :

    Tulah, memang meriah rumah, tapi dia akan dibesarkan di rumah besan di Melaka..

    ReplyDelete
  25. hani :

    Memang benar, cepat masa berlalu dan kita setiap hari bertambah umur.. he he he

    ReplyDelete
  26. besar dah anak Ayol dan comel pulak tu, tak apa nanti ada masa mereka datang lagi jangan sedih sedih kak.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...