THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Thursday, July 14, 2011

Cuba Upload Gambar Spider Web

Ada tak gambar2 Spider Web from
N3 yang sudah..katanya tak dpt tengok
tapi from PC auntie ada

Tak per auntie cuba cara lain
ada tak?

9 keping kesemua nya..











10 comments:

  1. ada auntie. ada dah. : )

    ReplyDelete
  2. masyaallah cantik sungguh

    ReplyDelete
  3. pelikkan..
    satu pokok penuh dgn spider web

    ReplyDelete
  4. masyaALLAH.. miracle ni auntie..

    ReplyDelete
  5. SALAM,
    MASYAALLAH ! PELIK KPD KITA TETAPI TIDAK PELIK KPD ALLAH !

    ReplyDelete
  6. Kak Nani..
    dah ada dah! masyaAllah...berdiri bulu roma saya, macam tak caya...
    entah apa agaknya yg ingin Allah ttunjukkan pada kita semua ya?
    Allahuakbar...thanks for sharing kak Nani...
    saya letih sangat arini, terlelap mcm tak hengat dunia..bila bukak sini, terus terbontang bijik mata heh3...

    ReplyDelete
  7. terima kaseh kak nani... berkongsi gambar yang sangat indah buat kami...
    macam-macam yang ALLAH berikan pada kita..dalam musibah ada hikmahnya...
    ALLAHUAKBAR...

    ReplyDelete
  8. Sungguh menakjubkan, masya Allah..!

    ReplyDelete
  9. hi auntie nani.im ur new reader of ur blog.i bc ur doter peeja blog dulu then jumpe la list auntie nyeh blog.i read all ur entries within 3 days je..sukerr sgt la...best citer auntie.. keep on writing auntie..pray for u for ur good life n health..ameen.every cloud has a silver lining.....:))))

    ReplyDelete
  10. kat mana ni agak nya ye, cantik sungguh.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...