THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, April 18, 2011

Terlupa nak publish..

Gambar2 nih semua dah ada dalam draft..

Terlupa auntie nak publish much earlier..

Kunjungan besan, menantu dan cucunda..
kerumah auntie..

Ishhh....3 haribulan April yg lalu

Tak per lah...auntie publish jer ari nih
untuk buat kenangan


Besan auntie ni masih muda lagi baru 40an

Madu lebah di titiskan ke mulut cucunda untuk menyambut
kedatangan nya yang pertama



Noy muka geram..mendukung anak buah nya Nur Zara Sofea




Auntie tak berani nak dukung sebab tangan kebas
takut terlepas




Alhamdulillah...tak menangis pulak..
Tidur nyaman..apa tak nya...auntie on aircond..he he he

21 comments:

  1. comelnyer Lil Zara...geram tengok hidung..mancung!

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah dan Tahniah buat kak nani...
    wah comelnya cucu...
    secomel granny nya juga....
    semuga kak nani akan lebih sihat walafiat lagi dan menyambut kehadiran lebih ramai lagi cucu-cucu...
    Insya'Allah..

    ReplyDelete
  3. Allahu akbar, comelnya! tang hidung tu mahal tuh!

    ReplyDelete
  4. mancung hidung zara... comel :-)

    ReplyDelete
  5. Kak...comelnya...tembam pipi dia...

    ReplyDelete
  6. muka macam orang dah besar..

    ReplyDelete
  7. Salam

    Comelnya cucu,meriah dengan kehadirannya.

    ReplyDelete
  8. lil zara melawat nenek yer..
    nenek ke opah ni auntie?
    ke granny?heeee

    ReplyDelete
  9. Comel cucu kak Nani, saya dah tengok lil zara ni dalam blog peeja juga.

    ReplyDelete
  10. comelnya baby zara, auntie take care yea ....

    ReplyDelete
  11. Aunty, just wanna share this with you. In the US giving infant less than 12 months old honey is a big NO-NO coz it can cause fatal illness.

    Check this link out: http://www.babycenter.com/408_when-can-my-baby-eat-honey_1368490.bc

    Or aunty can google more on it.

    Just thought of sharing with aunty. Im not judging ke ape. Ikut aunty la in making the decision coz you know better.
    Take care!

    ReplyDelete
  12. Salam kak. Tahniah dari saya. Bertambahla ahli keluarga

    ReplyDelete
  13. ceria nampak aunty menyambut cucu sulung lil Zara..

    Alhamdulillah,npk sihat Zeity n Zara..chomel sungguh Zara n MakDe nye Noy..iras2 gitu..

    ReplyDelete
  14. chomelnyerrr cucu auntie...

    ReplyDelete
  15. geram tgk muka tu comel sgt

    ReplyDelete
  16. kecik-kecik lagi dah jelas 'rupa'nya kan? mudah2an besar nanti jadi anak soleha ya...

    ReplyDelete
  17. Tee..hee... comeyy..comeyy... Macam muke noy laa aunty...

    best nye bau bby....!!!

    ReplyDelete
  18. baik punya lena. tunggulah dia dah dapat kaki sok hihihi

    ReplyDelete
  19. alahaiii comelnye cucu anty, kemain layannn lagi die tido hehehe

    ReplyDelete
  20. sy pun geram nengok nur zara tu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...