THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Sunday, April 17, 2011

Mimpi Lagi....

Pasal lak nih?

Dah mimpi arwah2 pulak...4 kali berturut2
Yang dah lama meninggal..

Datang dalam mimpi..tak bercakap apa2

Ada yang ajak ikut mereka, auntie tak nak..

Tapi mimpi yg last nih auntie ikut...
gi rounding2 dgn arwah dalam kete dia..
Arwah ni..masa hidup nya auntie tak berapa rapat pun..

Bila tersedar..tengok jam pukul 5:30 pagi
Terus ke bilik air..mandi dan bersedia utk solat subuh..

Selepas solat, hadiahkan Al fatihah..

Mimpi permainan tidur..

Tapi sebelum tidur telah bersuci diri pun...

15 comments:

  1. Lupakan aje lah mimpi mainan tidor tu..harap2 esuk malam tidor akak di buai mimpi yang indah2 saja..

    ReplyDelete
  2. hari tu pon farihah mimpi arwah embah jalan2 naik kereta. seram pon ada.

    ReplyDelete
  3. hi auntie, how r u? i hope ur ok. i recommend this site to u: http://www.juicing-for-health.com/ I believe it will help u. Berhentilah makan makanan berminyak & memudaratkan tu pls.. take care

    ReplyDelete
  4. IM jarang bermimpi. tidor ghaib sampai pagi..

    ReplyDelete
  5. mimpi mainan tidur auntie.. Take care yer auntie

    ReplyDelete
  6. Assalam,

    Banyak berdoa dan beramal jariah.

    ReplyDelete
  7. Malam tadi saya mimpi pasal tsunami...saya dapat lihat ombak kemain tinggi.....tapi rumah saya tak pulak kena...takut sekali...

    ReplyDelete
  8. saya selalu mimpi arwah nenek and arwah makcik yang mengajar quran malam2. Kdg2 bila terjaga tu terus sedekahkan al fatihah.

    ReplyDelete
  9. saya selalu mimpi arwah nenek and arwah makcik yang mengajar quran malam2. Kdg2 bila terjaga tu terus sedekahkan al fatihah.

    ReplyDelete
  10. Hi Marina, dreams are our subconscious minds being active when we sleep.
    Sometimes of what we had thought of during the day.
    And sometimes dreams do hint of a message or of things to come.
    Have a nice day.
    Lee.

    ReplyDelete
  11. semoga auntie diberi kesihatan yg baik...

    ReplyDelete
  12. salam aunty..

    hmm..sy kalau dok mimpi arwah ayah tu, mesti hari esoknya siap2 pas semayang, sedekahkah Yassin..kadang2 tiap waktu solat bacakan Yassin, tak tunggu malam Jumaat pun..

    entah laa, tapi saya rasa kalau kita mimpi org yang dah arwah tu, rasa cam dia nak ingatkan kita tentang sesuatu..macam tu laa saya rasa..

    take care aunty!

    ReplyDelete
  13. ish3..bikin takut mimpi aunty ni...berhari-hari lagi tuh...

    ReplyDelete
  14. Kak Nani jangan fikir sangat tentang mimpi tu nanti menganggu fikiran kita. Sedekahkan alfatihah dan terus ingat benda lain ok.

    ReplyDelete
  15. auntie..
    kata arwah bapa saya kalau kita mimpi org yg dah meninggal maknanya orang2 yg masih hidup ni dah lupakan dia..sebab tu dia muncul dlm mimpi supaya kita ingat pd dia & bacakan al fatihah @ buat kenduri arwah utk dia...wallahualam.
    moga auntie diberi kesihatan yang baik....amin.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...