THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Wednesday, April 13, 2011

Mimpi Diri

Mimpi pelik2 kebelakangan ni..

Konon auntie duduk di tepi tasek yang jernih air nya..
Biasalah..mesti jengok air yang jernih tuh..
nampak bayang.. diri sendiri..
hulur kaki dan tangan kocak2 air tuh..
Emm..bayangan pun hilang..

Konon auntie sedang mengadap cermin..
besar sangat cermin tuh..
memang nampak diri auntie dalam cermin tuh
dari kepala hingga lah ke hujung kaki

Bermakna ada tiga diri auntie..dalam satu scenario
Auntie yg sedang tidur..
Auntie yang dalam mimpi
Auntie dalam bayangan dalam tasek dan cermin..

Tapi semuanya hanyalah mimpi..
Tak jadi panduan utk 'sesuatu'

Yang auntie tunggu ialah..
Bukan mimpi tapi nyata
Melihat diri auntie sendiri..
Dua diri..
Auntie dan Auntie..
Faham ker??

14 comments:

  1. salam auntie..

    sebelum ni jd silent reader shj. tp hari ini tergerak utk komen.

    auntie, hope auntie dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yg baik oleh Allah.

    saya sedih la baca auntie punya posts kebelakangan ini.. saya mcm faham shj maksud yg auntie cuba sampaikan di rangkap terakhir itu..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum.
    paham aunty,
    tapi kalau betul-betul terjadi..
    serammmm....

    ReplyDelete
  3. Salam Kak...
    Realiti tak seindah mimpi.

    ReplyDelete
  4. hmmm.. tak faham la auntie... tersirat yang amat... ce explain sket.. he he...

    auntie apa khabar? moga Allah kasi kesejahteraan dan kesihatan buat auntie..sekeluarga.. insyaAllah..

    ReplyDelete
  5. Rasa macam faham je Auntie.. apa pun saya sentiasa mendoakan untuk kesihatan Auntie :)

    ReplyDelete
  6. tidak semua orang diberi peluang mimpi melihat dirinya sendiri..
    saya pernah mimpi demikian dua kali

    moga Puan sentiasa dilindungi, diberi kesihatan yang baik hari ke hari...kebas2 tgn dah ok?

    ReplyDelete
  7. saya pun rasa macam faham tapi saya tak mahu komen tentang itu. cuma saya doakan kesejahteraan dan kesihatan Aunty.*hugs*

    ReplyDelete
  8. sya tak fahamlah yg last2 tu.

    ReplyDelete
  9. auntie. banyakkan bersabar yer. suya akan senantuasa doakan kesejahteraan auntie..~

    ReplyDelete
  10. Apa2 pun kita mintak dengan Allah panjangkan umur supaya boleh mengumpul banyak2 amalan lagi dan boleh bersama mereka yang kita kasihi.

    Mintak maaf zahir batin..you are a very good, pious lady dan you are forever ready..InsyaAllah.
    Biar kita bersedia..jangan tiba2, tu yang bahaya dan menakutkan.
    Kita semua akan kesitu jugak.

    ReplyDelete
  11. Auntieee... Kenapa sedih sangat rasa baca entry ni.. Ayu doakan auntie sihat bahagia selalu. Semoga bahagia berterusan, dunia akhirat. Amiin..

    ReplyDelete
  12. selama nie menjadi silent reader jer..kali nie tergerak hati utk membalas bagi topik kali ini... dari pandangan saya saya faham apa yg auntie maksudkan kerana saya juga ke arah itu sebenarnya namun belum berjaya...apa yg auntie cuba sampaikan mgkn berlainan dr apa yg saya maksudkan... namun saya masih lagi dlm situasi "Mengenal Diri"..

    ReplyDelete
  13. salam


    rasa macam faham
    tapi leh tak kalau buat buat tak faham


    pB doakan MM sihat sokmo ..
    jangae dok sedih sedih

    ReplyDelete
  14. tak faham la auntie...tapi semoga auntie di berikan kesihatan yang baik...take care ye auntie ku sayang

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...