THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Tuesday, April 5, 2011

Berjumpa lagi,,,InshaAllah

Auntie risau ni..

Tangan kebas, lengan berdenyut2, bahu lengoh2,
leher tegang...
akibat nya, tak boleh pakai baju dalam dan blouse..
pakai seluar pun dah susah nak tarik zip..
maksud nya..tak boleh nak urus sendiri..

Kalau mandi dah tak leh nak bershampoo
tangan tak leh naik tinggi ke atas..
tak boleh nak berdepa..
tak boleh nak ke belakang..
nak lap badan pun depan jer..
Ahhh...sudah..
Uncle tolong pakaikan baju dan seluar..
Ishhh....berat nih..
tapi auntie masih belum lagi di bawa ker hospital
walaupun auntie dah hampir 3 minggu macam nih
Uncle asyik lah nak bawa berurut..

Tu yang auntie menghilang diri dari dunia blog..
hu hu hu...

Kebas2 lah tangan bila menaip..

Hingga berjumpa di lain kali..

Kalau cepat baik..
cepat lah kita bertemu

Kalau lambat..
???? entah bila..





48 comments:

  1. kita doakan auntie cepat sembuh!

    ReplyDelete
  2. Saya doakan agar Puan segera diberi kesembuhan olehNya.

    ReplyDelete
  3. auntie take care k!saya doakan auntie kembali sihat.amin....

    ReplyDelete
  4. get well soon auntie..harap smuanya ok

    ReplyDelete
  5. saya doa auntie sihat2 hendaknya.

    ReplyDelete
  6. niza doakan untie kembali sihat n ceria seperti biasa... klu blh uncle tu cepat2 la bw untie pi hospital..

    take care untie...

    ReplyDelete
  7. aunty...
    rajin rajin sapu minyak panas ye...
    moga cepat sembuh

    ReplyDelete
  8. Aunty MM,
    ((((HUGS))))
    Semoga cepat sembuh ye? purrr....meow!

    ReplyDelete
  9. Harap sihat cepat ye..

    ReplyDelete
  10. as-salam aunty...silent reader blog aunty and Pija, suka baca citer experience aunty...moga aunty cepat sembuh yeah...jaga diri...moga sentiasa dalam lindunganNya...

    ReplyDelete
  11. salam Aunty, kenapa ni?? :( pergi la hospital, aunty, jgn dibiarkan lama2, takut apa2 yg serius pulak nanti.

    Saya doakan aunty sembuh dan sentiasa dalam rahmat Allah.

    ReplyDelete
  12. aunty, pergilah check doctor, jgn biar melarat. sy doakan kesihatan aunty.take care.

    ReplyDelete
  13. Semoga cepat sihat ya aunty, cepat2 la gi berubat.. Zie doakan aunty pulih seperti sediakala....

    ReplyDelete
  14. Semoga cepat sembuh Auntie...rajin-rajin pergi check-up tau..harap Auntie tambah sihat...amin...^_^

    ReplyDelete
  15. doa hani sentiasa buat akak. semoga sakit ini sakit yg sementara.InsyaAllah.

    ReplyDelete
  16. Moga auntie kembali sihat..my prayers for u...

    ReplyDelete
  17. auntie banyakkan bersabar ok...saya doakan auntie cepat sembuh...mas yp

    ReplyDelete
  18. Ya Allah ujian apa kiranya yg menimpa auntie. Kakak doakan moga auntie cepat sembuh. Sayu pulak hati kakak membaca.

    ReplyDelete
  19. Assalamualaikum wbt auntie..

    Semoga kesihatan auntie akan bertambah baik. take care

    ReplyDelete
  20. gi doktor la auntie...



    .

    ReplyDelete
  21. auntie...semoga cepat sembuh..sedih pulak saya baca entry auntie..jaga diri auntie baik2 k...saya doakan auntie kembali sihat walafiat...

    ReplyDelete
  22. salam


    semoga cepat sembuhnya

    ReplyDelete
  23. Salam..

    Take care auntie..

    ReplyDelete
  24. Alahai auntie =(

    Gi le spital cepat2. Semoga Auntie diberi kesihatan yg baik. amin..

    lebiu auntie!

    ReplyDelete
  25. Odaijini aunty. *bahasa jepun yang bermaksud semoga lekas sembuh* :)

    ReplyDelete
  26. Get well Soon Auntie...
    Semoga Allah mengurniakan kesihatan yang baik kepada Auntie...

    ayat-ayat terakhir Auntie tu buat saya jadi sedih...huhuh

    ReplyDelete
  27. untie...semoga cepat sembuh ya.i will miss u.

    ReplyDelete
  28. Auntie...fida doakan moga auntie cepat sembuh.... insyaAllah..

    ReplyDelete
  29. Assalamualaikum. Saya pernah 'terserempak' dan terbaca di alam maya beberapa rakan blog yang mengalami masalah hampir serupa. Jika perubatan moden tidak dapat mencari punca, disarankan ikhtiar secara alternatif kerana dikhuatiri ketidakselesaan tersebut akibat gangguan jin syaitan (isteri saya pun pernah 2 kali mengalami masalah serupa yang berlaku secara tiba-tiba dan hilangnya pun secara tiba-tiba setelah berubat dengan seorang ustaz (bukan bomoh) - dengan izin Allah)

    ReplyDelete
  30. kami semua doakan auntie sembuh dan sihat cepat2..rindu n3 dari jejari auntie tu..semoga auntie cepat sembuh ye..pergi la berurut sebab ayah saya pun kena camtu..cepat2 berurut insyallah boleh pulih cepat..

    ReplyDelete
  31. salam aunty!rindunye nak dgr cerita aunty, rupa2nye aunty tak berapa sihat..

    aunty g laa doktor yea, dlm pada berurut tu..aunty jaga makan, minum, Insya Allah kita doakan aunty sihat walafiat macam biasa..

    take care!!

    ReplyDelete
  32. auntie, i doakan auntie cepat sembuh and sihat...i love u auntie..

    ReplyDelete
  33. Auntie,
    Jangan biarkan melarat. Bawalah berubat... Lila doakan auntie cepat sembuh. Take care auntie...

    ReplyDelete
  34. Salam,

    Aunty, di doakan semoga cepat sembuh ya...tak bestlah klu aunty sakit...sedihh...

    -shima-

    ReplyDelete
  35. hope untie cepat sembuh..amin

    ReplyDelete
  36. get well soon, untie.....

    ReplyDelete
  37. saya silent reader auntie...x pernah komen...saya doakan auntie cepat sembuh & tabah ye hadapi dugaan tuhan ni..

    umi3mohd

    ReplyDelete
  38. akak,
    saya doakan semoga akak sentiasa dirahmati Allah.

    kha.

    ReplyDelete
  39. "saya pun silent reader blog ni..tk penah komen,,tp kali ni nak komen..harap aunty cepat2 pergi jumpa doktor....bukan setakat pergi berurut jer..smga cepat sembuh.."

    ReplyDelete
  40. saya doakan kak nan cepat sembuh..saya selalu baca entry kak nan n saya baru buat rawatan kemo kat ummc p/jaya...kuatkan semangat n semuga allah pulihkan kesihatan kak nan..amin

    ReplyDelete
  41. assalamualaikum auntie
    Suya baru pulang dr pahang.. baru terbaca entry ni.. Suya doakan auntie diberikan kesihatan yang baik dari hari ke hari.. Take care yer auntie.. Suya akan sabar menunggu detik waktu auntie update :)

    ReplyDelete
  42. Mudah2an cepatlah sembuhnya... Boleh berblog lagi...

    ReplyDelete
  43. Mudah2an cepatlah semboh... Boleh berblog semula... Salam ziarah, jemputlah kegerbang silaturahim saya.

    ReplyDelete
  44. Ya Allah Ya Tuhanku....sembuhkanlah penyakit auntie ku ini...amin3x
    Sedihla baca entry ni..;(
    Sentiasa doakan yg terbaik untuk auntie...

    zaidah saad

    ReplyDelete
  45. Auntie,
    semoga cepat sembuh dan
    jangan lupa makan ubat.

    ReplyDelete
  46. Semoga auntie cepat sembuh...jgn fikir yg bukan2 ye...Saya doakan dari jauh...Insya'Allah...Rindy=u nak baca celoteh auntie...

    ReplyDelete
  47. ramai yang mendoakan, semuga dimakbulkan, kesihatan buat puan pada hari jumaat yang barakoh ini.

    ReplyDelete
  48. salam auntie... baru baca blog auntie... saya pun kena mcm auntie.. mula2 kebas2.. lepas tu jadi sakit.. nak angkat tangan pun sakit.. bila pakai bra.. ya allah, rasa nak menangis sakitnya.. mmg tak boleh blah... last2 minta suami bawak gi jumpa sorang pakcik kat puchong nih... dia sapu minyak.. hayun2 sket tgn nih.. alhamdulilah ok terus... terus mintak dia buat kt tengkuk n tgn kanan sekali... kawan saya yg rekemen, dia kata husband dia berubat utk slip disc.. mmg pulih alhamdulilah...kalau auntie interested boleh sms saya kat 019 2200160.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...