THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Wednesday, March 16, 2011

Tak Tinggal Bekas Atau Parut

Auntie nak ucapkan ribuan terima kasih
kepada semua yang sudi meninggalkan komen
di N3 yg lepas..

Sedikit sebanyak auntie tahu, semua sayangkan
Noy dan auntie sekeluarga..

Terima Kasih atas segala doa dan nasihat..
Hanya Allah SWT yang membalasnya..

Percaya lah..

Aper yang terjadi tak tinggal bekas atau parut
pada ahli keluarga kami..dan juga Noy

Malah kami happy sajer..
Begitulah Allah SWT telah kurniakan rahmatnya
pada kami..

Nikmat bila Redha..

Alhamdulillah..

27 comments:

  1. Yeayy...!
    Baru rasa best auntie...^_^

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...

    luv noy..luv auntie!...

    chaiyuk2 utk hidup...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah,

    semua ni ketentuan Ilahi... semoga untie n family terus ceria n bahagia hingga akhir hayat... aminnnnnnnnn...

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. keluarga adalah sumber kekuatan utama kan auntie.. kuatnya auntie dan uncle, kuat jugalah anak-anak auntie..

    ReplyDelete
  5. maaf auntie..saya x mengikuti sgt..ape pon moga auntie sihat selalu..:)

    ReplyDelete
  6. salam auntie..
    baru baca kisah noy tu hari ni.takpe...saya pun selalu nasihat org macam tu.if u dont feel happy to continue,just break off.it is much better then having arguements after marriage.
    moga noy akan mendapat kebahagiaan dalam hidupnya.

    ReplyDelete
  7. Syukur alhamdulillah. Banayk saya kena belajar dari puan tentang erti kesabaran

    ReplyDelete
  8. aunty ,happy to hear that.life must go on kan.semoga aunty sihat

    ReplyDelete
  9. saya doakan aunty sekeluarga menjalani kehidupan yang membahagiakan...semoga segala rintangan korang harungi dengan redha dan tabah....amin:)

    ReplyDelete
  10. Alhamdulillah.. hidup mesti diteruskan.hope family aunty bahagia je selalu. sy doakan dr kejauhan.lepas ni cerita yg gembira2 saje k aunty? take care :)

    ReplyDelete
  11. ajal, jodoh dan maut ditangan Tuhan
    Kita mampu merancang, Dia yang menentukan segalanya
    Segala yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya Auntie
    Moga Noy tabah mengharungi aminn

    ReplyDelete
  12. muga-muga parut di memori juga beransur tiada..

    ReplyDelete
  13. Sue : Yippy Yeah Yeah...
    TQ TQ TQ

    ReplyDelete
  14. nasaoji : Noy akan terus maju..tanpa perlu berundur...

    ReplyDelete
  15. nifalnin : Doa mu..amat berharga..
    Terima Kasih

    ReplyDelete
  16. me suya : Alhamdulillah..kefahaman ada bersama suya sebagai anak..

    ReplyDelete
  17. CCC : he he he tak tahu aper2?? tak per..InshaAllah Auntie ceria selalu..

    ReplyDelete
  18. ieda : W/salam, Betul tuh..elok elakkan benda2 karut..

    ReplyDelete
  19. Ariff : Betul ker nak blaja dgn akak?? he he he

    ReplyDelete
  20. Anon : True..life goes on..
    auntie selsema sikit dua tiga hari ni..

    ReplyDelete
  21. Siti Murni : Syukur..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  22. LSS : he he he lepas nih citer gembira?? InshaAllah

    ReplyDelete
  23. Misz : Tulah..sehari dua ni, auntie tengok Noy tabah..Alhamdulillah

    ReplyDelete
  24. IM : Emmm...parut memori..
    Akak tak suka simpan memori pahit sebab akan merosakkan perasaan..lama2 jadi pekong!

    ReplyDelete
  25. syukur kak nani apa pun yang terjadi kita lupakan saja.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...