THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Sunday, March 13, 2011

Genapkan 444

Tinggal sorang jer follower yang auntie tunggu untuk sign in..
hingga genap angka 444
lepas tuh auntie akan buat N3 yang sedeyyy...

So sila lah genapkan no tuh..
Auntie tunggu..

He he he

11 comments:

  1. Alhamdulillah.. dah genap pun follower blog ini 444. Tapi, kenapa Pn Nani perlu bersedih?

    ReplyDelete
  2. auntie, dh lebih ye... :)

    ReplyDelete
  3. kakcik : Alhamdulillah...kakcik nanti saya citer..

    tasekM : Okay dear, auntie will compose the story..

    ReplyDelete
  4. Tahniah dari Warna Nostalgia kerana mempunyai follower yang ramai. Jeolous i

    ReplyDelete
  5. wahh terlebih dah anty..congrats! awat sedih? suspen nihhh...

    ReplyDelete
  6. Ariff : Tak de aper nak dicemburikan..
    akak bukan nya artist..he he he
    saorang yang dah tua yang suka bercerita berkisarkan kehidupan akak yang sederhana ini..

    ReplyDelete
  7. dah lebih dah auntie.. mana cerita sedih ni. Suya menunggu dgn sabar..

    ReplyDelete
  8. dah lebih dah tu auntie...

    ReplyDelete
  9. me suya : Auntie tengah compose..
    sabar yea..

    ReplyDelete
  10. Zareda : Alhamdulillah..memang dah lebih..sabar yea

    ReplyDelete
  11. Thank You for signing up as auntie's followers.

    TQ

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...