THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Saturday, February 26, 2011

Wedding Invitation

Ooooooohhhhh... so happy
Going to a wedding reception tonite..after maghrib
My flesh and blood brother's invitation..
His daughter's wedding

Hope to meet the rest of family members too..
Why so happy??
I've not met them for quite awhile..

For my new followers..
Auntie was raised by another family..
Bukan orang lain yang bela auntie..
tapi adik lelaki kepada ayah kandung auntie sendiri...

So chow dulu..
hopefully, auntie dpt some photos for next entry..

9 comments:

  1. seronok nak berjumpa dgn adik beradik sedarah sedaging kan kak Nani,saya dulu pun ingat saya anak bongsu rupa2nya saya ada adik yang dipelihara oleh ibu saudara mak saya iaitu pangkat datuk kepada saya. Hubungan saya sekarang dgn adik saya sangat rapat seperti adik beradik yang lain.

    ReplyDelete
  2. Hi Marina, okay, kita nanti your pics. Have fun and keep well.
    Lee.
    ps, Love your autumn leaves header pic.

    ReplyDelete
  3. Asslaamulaikum,

    Kalau emak-bapa sendiri pun lebih-kurang ibu-bapa kita juga. Syukur mesti meriah bertemu saudara-mara kalau kenduri kahwin kan....

    ReplyDelete
  4. tunggu gambar yang berkaitan untuk entri nih:)

    a very interesting blog..banyak pengalaman yang boleh kami ambil iktibar dan tambahkan ilmu:D

    ReplyDelete
  5. IM : Tak sibuk IM, jadi tetamu jemputan jer..

    sharifah : Betullah, walaupun tak di besarkan serumah, tapi rasanya lain bila bersalaman dan berpelukkan.

    ReplyDelete
  6. Uncle Lee : TQ for liking the header and wall paper..

    ReplyDelete
  7. Kakzakie : W/salam, memang betul, memang seronok bila bertemu sedara mara di kenduri kawin.

    ReplyDelete
  8. Khalid Abdul : TQ Khalid..stay on with auntie..cuma lately auntie kurang menulis, sebab badan tak brapa sihat..

    ReplyDelete

Pada yang terbuka hati utk tinggalkan komen disini..
Didahului dengan ucapan Ribuan Terima Kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...