THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Saturday, January 29, 2011

Tiga Mata Dalam Satu

Dah kul 12:45 pagi,
mata masih tak ngantuk
Perut lapar...ermmm terus ke dapur
terfikirkan scrambled eggs di makan dgn roti



Pecah telur sebiji, rasa tak cukup
takut2 uncle nak tumpang sekaki nanti...
so pecah lagi sebijik
Ishhh...telur yang kedua, auntie terkejut
egg yolk ada tiga..
heran bin ajaib
seumur hidup tak pernah jumpa lagi

terus ambil camera..
he he he auntie snap sendiri
auntie tahu memang tinggi cholestrol
tak kisah lah..
perut lapar punya pasal..


31 comments:

  1. sekali dapat 4..
    2 untuk aunty.. 2 untuk uncle.. ;p

    ReplyDelete
  2. Kalu jadi ayam, confirm ayam cacat

    ReplyDelete
  3. telur kalau macam ini kalau ditetaskan memang tak jadi anak. nasib baik dah kena pecah dulu...

    ReplyDelete
  4. Salam Marina,

    Semoga sihat sentiasa.

    Pertama kali juga saya dengar telur kembar 3 ni. Untung tu, 3 dalam satu.

    ReplyDelete
  5. saya pun festaim tengok :)

    ReplyDelete
  6. Rezeki 'terpecah' tu auntie..susah nak dapat..hehehehhe

    ReplyDelete
  7. rezeki tu aunty... br 1st time tengok telur camni...

    ReplyDelete
  8. ayam bertelur kembar 3.. hahaha..
    btw, saya pun 1st time tgk..

    ReplyDelete
  9. ayam bertelur kembar 3.. hahaha..
    btw, saya pun 1st time tgk..

    ReplyDelete
  10. hhaha, kalau makan, mengandung, insya Allah dapat anak kembar.kikikiki

    ReplyDelete
  11. salam kenal auntie...

    wah tu kira kembar 3 la tu ye...

    pss i folow u auntie...

    ReplyDelete
  12. auntie..

    heheheh...kalo telo ayam tu xamik buat makan..ntah2 anak ayam kembau 3..heheh

    ReplyDelete
  13. Kak Marina...anie dulu buat tender bekal makanan... kalau goreng telur mata beratus2..mesti jumpa yang ada 2-3 merahnya...

    ReplyDelete
  14. maknanya rezki nak berganda tu hihi..
    orang yang nak mengandung suka cari yang kembar-kembar ni. untung2 mengenan dapat anak kembar. Tang mana betulnya.. tak taulah.

    ReplyDelete
  15. hah? kembar 3 tuh... hehehehe...

    ReplyDelete
  16. telur kembar tiga? wow!!

    ReplyDelete
  17. Salam,
    So you makan 4 ekor ayam ye?

    ReplyDelete
  18. selalu jumpa 2 ja..first time tgk 3.kalau biar menetas agak2 kembar 3 tak anak ayam tu?hehehe

    ReplyDelete
  19. lextary : Mungkin..

    sayang2ibu : A'ah, bila dah masak jadi kuning pekat..

    ReplyDelete
  20. Zool : he he he kembar siam..melekat tiga kepala, satu badan..takut nyer..

    kakzakie : Tulah..Allah Yang Maha Mengetahui..

    ReplyDelete
  21. Kunang2: W/salam, Tima Kasih atas doa kesihatan auntie. Untung tiga dlm satu..he he he

    VP : Tulah, auntie selepas beberapa hari, auntie pecah lagi telur yang uncle beli, dpt 2 kuning telur dlm satu..uishhhh...terkejut lagi..

    ReplyDelete
  22. Sue : Tulah, harap2 tanda rezeki yg dari arah mana2 yang Allah turunkan utk auntie..InshaAllah

    Intan : InshaAllah..harapnya begitulah..

    ReplyDelete
  23. Misztake : Memang 1st time bagi auntie juga

    IM : Harap2 begitulah..memang tunggu ong datang..he he he

    ReplyDelete
  24. Shafida : Jangannnnnn...auntie dah tua..tak nak ngandung lagi..

    Sham : TQ follow blog auntie..auntie amat menghargainya.

    ReplyDelete
  25. CCC : Mungkin..he he he

    aNle : Ohhh yea ker, pernah jumpa..

    ReplyDelete
  26. kakpah : InshaAllah, harap2 masin lah kata2 kakpah itu 'rezeki berganda2' Amin

    mekchu : Salam perkenalan, first time komen kan..auntie dah jalan2 ker blog mekchu jugak..he he he

    ReplyDelete
  27. Mak Su : He he he memang berkembar

    Kak Nora : W/salam, A'ah betul

    ReplyDelete
  28. ieda : Agak nya lah kan..kembar tiga atau kembar siam..

    ReplyDelete
  29. Untie,
    yang pernah saya terjumpa, yolk kembar 2, ini kembar 3. Memang menakjubkan...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...