THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Tuesday, December 28, 2010

Settled Sudah

Hishhhhh....

Merata2 dewan pilihan dah penuh booking
pada hari yang di rancangkan untuk
mengadakan majlis kawin..

Bukan cuti sekolah pun penuh??

Alternatif??
Mesti cari jalan keluar..
Mesti ada cara lain




Salah satu Wedding Planner's Office yang auntie pergi..


Ya Allah
Permudahkan lah urusan ku

16 comments:

  1. Nak terima menantu lagi ya auntie.. mudah mudahan semuanya dipermudahkan...

    ReplyDelete
  2. Moga dipermudahkan segala urusan. Majlis untuk Noy ke aunty?

    ReplyDelete
  3. Buat kat masjid pun bagus juga. Masjid Wilayah ada dewan yg selesa.

    ReplyDelete
  4. semoga di permudahkan majlis untuk keluarga aunty... ;p

    ReplyDelete
  5. hrmmm...Noy punya majlis ke Aunty? congratzzz...

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum auntie.

    dah cuba dewan di kem wardieburn (eh.macamni ke eja dia?) . uncle kan pesara tentera mana tahu dapat reasonable price ke?

    ReplyDelete
  7. smoga dipermudahkn segala urusan aunty sekeluarga..sapa la nk jd pengantin tu ye..saspen btul aunty nie tau..hehe..

    ReplyDelete
  8. teringat kata-kata seorang kakak kat office yang menerima menantu...

    kalau nak buat kenduri sekarang, bukan kiter yang boleh tetapkan tarikh...

    tapi kena ikut tarikh yang available kat dewan yang kiter nak guna...

    Ada benarnya kata-kata itu

    ReplyDelete
  9. Aunty tak try dewan kt kompleks kementerian kerja raya? Nice jugak dewan dia...

    ReplyDelete
  10. noy ke pija yang nak kahwin ni?

    ReplyDelete
  11. noy or peej or kedua2nya???
    semoga dipermudahkan ALLAH majlis auntie nii moga sihat dan selamat
    ~orang jb~

    ReplyDelete
  12. semoha urusan untie dipermudahkan oleh ALlah...ni mesti majlis untuk peeja kan....

    ReplyDelete
  13. lps ni ai pon bz gak. biasa uruskan kenduri kawen org, kali ni adik sendiri. en wedding planner, si AJ. hehe..

    semoga semua dipermudahkan olehNYa..amin

    ReplyDelete
  14. salam..
    dah dapat tempatnya auntie?
    moga Allah mudahkan usaha auntie tu..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...