THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, December 13, 2010

Ketar2

Maaf tak dapat nak sambung episod2 auntie

Tak berapa sihat pulak..

Badan letih..ketar2 lemah

Nanti2 lah..kalau auntie sihat..

InshaAllah.. auntie sambung

Rindu tapi tak terdaya..


36 comments:

  1. Semoga kesihatan Puan kembali pulih sepenuhnya. InsyaAllah. :)

    ReplyDelete
  2. salam..aunty....

    saya doakan aunty cepat sembuh ye aunty.. reso plak bila dengar aunty tak sehat...

    rindu nk baca sambungan kisah aunty..

    ReplyDelete
  3. Tak pe Auntie. Sedia menanti.
    Semoga cepat sembuh ya:)

    ReplyDelete
  4. take care yer untie ..rest cukup² :-))

    ReplyDelete
  5. mudah2an auntie cepat sembuh.jgan lupa makan ubat k...mas yp

    ReplyDelete
  6. semoga cepat sembuh auntie.take care

    ReplyDelete
  7. Salam. jaga diri kak, jgn dipaksa. bila kesihatan mengizinkan, sambunglah. jika tidak, kakak berehatlah dulu.

    saya pun ada ibu yg mengidap diabetes & pernah pula kena serangan strok, saya faham keadaan itu.

    saya doakan semoga kesihatan kakak bertambah baik. take care.

    ReplyDelete
  8. Kak marina... take care... hope you will recover soon...

    ReplyDelete
  9. as salam kak nani,

    moga cepat sembuh :)

    ReplyDelete
  10. semoga aunty cepat sembuh
    berehat jaga diri ye...

    ReplyDelete
  11. takpe, untie rehat2 la.

    saya akan setia menanti :)

    ReplyDelete
  12. take care. Moga auntie baik2 aje. Amin.

    ReplyDelete
  13. tape aunty..yg penting jaga kesihatan...get enough rest yea.. :)

    ReplyDelete
  14. take care and have a good rest auntie..get well soon.

    ReplyDelete
  15. berehat puas2 aunty. nnt dah sehat baru sambung lah. get well soon :)

    rindu tp tak memaksa :)

    ReplyDelete
  16. Balkis YusoffDecember 13, 2010

    harap aunty cepat sembuh...n boleh sambung episod tu...=)

    ReplyDelete
  17. semoga unti cepat sembuh...insyaallah.

    ReplyDelete
  18. semoga cepat sembuh yar....
    rajin-rajin makan ubat dan banyakkan berehat.

    ReplyDelete
  19. serius tu.. rihat bebanyak ye. kifarah dari dosa kecil agaknya..

    ReplyDelete
  20. Get well soon aunt.. baca kat blog pija psl sup tulang..kalau rajin kasi resepi ek.. ^__^

    ReplyDelete
  21. semoga untie cepat pulih..amin
    tak lengkap hidup kalau tak baca blog untie..hehe =)

    ReplyDelete
  22. semuga cepat sembuh
    have a good rest
    dr waty png

    ReplyDelete
  23. salam anty,

    mudahan anty cepat sembuh yea, banyakkan berehat ;)

    ReplyDelete
  24. Henny emeldaDecember 14, 2010

    I pray for your speedy recovery auntie :)

    InsyaAllah

    ReplyDelete
  25. hi auntie...takpe,episod2 tu kami akn setia menunggu..skarang ni auntie rehat byk2 k..dah sihat esk2 ni, baru sambung...take care ya..

    ReplyDelete
  26. Semoga aunty cepat sembuh ye..

    ReplyDelete
  27. SALAM,
    DIDOAKAN SEMBUH KEMBALI

    ReplyDelete
  28. Kakcik : Tima kasih atas doa pulih kesihatan.

    Wanna : Tima kasih atas doa pulih kesihatan. Jangan reso..InshaAllah auntie akan menulis lagi sambungan episod2 seterus nya..

    Solly : Tima Kasih atas doa dan tima kasih kerana sedia menunggu penulisan aunty.

    Jiejah : Aunty memang rest cukup2 bila tak sihat.

    mas yp : Ubat sentiasa auntie makan, tima kasih atas doa mu

    me suya : Tima kasih sudi mendoakan auntie sembuh.





    Auntie pun rindu juga di luar sana, anak2 cyber auntie..

    ReplyDelete
  29. Dinas : Itu nya auntie takut kan..
    'Stroke' or Koma.
    tima kasih sudi mendoakan auntie pulih

    aNle : Tima Kasih

    petito : Tima Kasih

    sayangsayangibu : Tima Kasih

    VP : Tima Kasih atas kesudian dan kesabaran menunggu penulisan auntie.

    ReplyDelete
  30. KV : TQVM

    Bella : TQVM

    Shuweet : TQVM

    Fauralah : TQVM

    LSS : Auntie pun rindu nak sambung tapi tak berdaya lagi untuk memikir kisah2 lama..Inshaallah bila sihat sepenuhnya auntie akan sambung..

    Balkish : Tima Kasih dan InshaAllah

    ReplyDelete
  31. nino : Tima Kasih

    Intan : Terharu bila pesan auntie makan ubat dan doa..Tima kasih kerana ingatkan auntie

    IM : Kifarah dosa kecil?? Itulah yang akak harap dr Allah supaya pulang nanti akak bersih dari dosa..InshaAllah..

    eiyra : TQ resepi sup tulang..Alah! biasa2 jer pakai 'ponjot sup' tumis bawang besar, bawang putih dan halia..masukkan dlm rebusan. Hirisan daun bawang dan daun sup, juga bawang goreng.

    axie : Aduh! betul ker macam tuh, tak lengkap hidup bila tak baca blog auntie..he he he ketagih ker??

    waty png : TQ

    Mappiau : Tima Kasih sudi doa dan sudi tinggalkan komen.

    Henny : TQ so much for yr concern.

    Dashiela : Huhhh! terharu bila sudi menunggu penulisan auntie..

    Elva : TQ so much

    LF (Dato') : Tima Kasih kerana sudi mendoakan kesihatan saya.

    ReplyDelete
  32. Alahai :(

    semoga auntie cepat2 sembuh ye..

    ReplyDelete
  33. Suya doakan auntie cepat2 sihat.. hari-hari suya jenguk dan bila entry masih sama mesti terdetik, " auntie xsihat lagi ke? harap-harap cepat sihat." take care yer auntie

    ReplyDelete
  34. a'ah untie ketagih..hehe
    blog pija pun sama =)

    ReplyDelete
  35. Salam aunty. Jaga diri.jaga makan.lepaskan segala stress.Moga sihat sentiasa.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...