Followers

Tuesday, October 5, 2010

Hari Lahir

Hari lahirku ialah pada 3hb October 1955

Tali pusat ku masih belum tanggal,
Tanpa nama dari bapa kandungku
aku diserahkan pada adik lelaki nya

Aku telah dijanjikan oleh bapa kandungku ketika
berumur 3 bulan dalam kandungan ibu
utk menyerahkan aku sebaik saja aku di lahirkan

Emm...merekalah yang menjadi ayah dan ibu ku
Yang mendidik aku, apa erti kehidupan dan
memilih dan memutuskan ke mana
arah kehidupan.

Maka lahirlah insan yang penuh dengan
kesederhanaan di hati ni...

Merindui mereka, moga roh nya di cucuri rahmat..

Alfatihah kepada....

Mohd Salleh bin Hassan

dan


Endon binti Ahmad

Sebak setika....

Dengan nama yang di pilih oleh arwah ibu angkat ku
mereka mendaftar anak yang masih merah dan
bertali pusat yang belum tanggal tu...

on the 5th October
(Selang dua hari)

Noraini binti Mohd Salleh

yang membawa erti

'Cahaya Mataku'



Emm...jadi celebration birthdayku dua kali
Celebrate from family on the 3rd October
Celebrate from friends on 5th October

Its okay some friends had wished me on the 3rd
and today lots in FB and in my h/phone too

Really appreciate all the wishes
Thank you so much
for the remembrance and thoughtfulness
the messages transpired was most affectionately written

To all my friends out there

My soul blossom and will last through the years...





Thank You

30 comments:

  1. hepi belated birthday auntie. Moga sihat2 aje. Amin.

    ReplyDelete
  2. Happy Bitrhday To You...

    Semoga dikuniakanNya dengan kesihatan yang baik, keluarga yang bahagia, rezeki yang berkat dan berpanjangan dan segala2 yang baik turut didoakan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima Kasih. Doa yg sangat baik, sgt gembira dgn ada nya doa mcm tuh dr kawan cyber.

      Delete
  3. selamat panjang umur semoga beroleh kesihatan dan kebahgian dalam hidup dunia akhirat...

    dah tiup lilin ker...hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih atas ucapan. Tiup lilin?? Dah terlalu 'Tua' nak sambut mcm tuh..he he he

      Delete
  4. happy birthday"s" aunty... semoga sihat selalu, murah rezeki dan happy sokmo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Happy Sokmo lah aunty harapkan di masa2 depan

      Delete
  5. Happy belated birthday Aunty Nani, semoga diberkati allah sentiasa, sihat selalu, bertambah2 rezeki dan panjang umur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tima kasih atas ucapan tuh,
      aunty terharu ada juga 'anak cyber' yang mahu doakan.

      Delete
  6. bole ke ber bin kan ayah angkat? anyway.. happy birthday aunty!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidak aper ber bin kan yg boleh jadi wali yakni bapak2 sedara melainkan lah anak haram/luar nikah
      tak siapa sanggup

      Delete
  7. happy birthday auntie... semoga panjang umur, murah rezeki dan diberikan kesihatan yang baik..

    ReplyDelete
  8. Balkis YusoffOctober 05, 2010

    Happy bithday Aunty...semoga diberi kesihatan yg baik, murah rezeki dan umur yg panjang....aminnn

    ReplyDelete
  9. happy birthday auntie. semoga sihat dan happy selalu di samping family tersayang

    ReplyDelete
  10. Selamat hari jadi aunty sayangg.. May God bless u and ur family! :)

    ReplyDelete
  11. Happy Birthday to u aunty..Semoga aunty sihat selalu dimurahkan rezeki selalu..tabah hadapi dugaan dan ujian dr Allah SWT..

    Silent reader..Suraya..

    ReplyDelete
  12. salam kak nani...
    selamat menyambut ulangtahun kelahiran.. semuga di berkati dan dirahmati Nya.. Amin...

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday! may u r blessed with good health and happiness!

    ReplyDelete
  14. selamat hari lahir aunty... ;p

    ReplyDelete
  15. mungkin begitu lebih baik. siapa tahu melainkan tuhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah yang lebih mengetahui..
      Alhamdulillah dan Syukur

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...