THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Monday, March 15, 2010

Hilang Cinta Ku

Aduh, mana pegi mood cinta nak menulis....

So title auntie buh mcm tuh..

Auntie banyak meluangkan masa dengan tengok DVD,
uncle sekali beli, borong sampai 15 DVD.
Bila dah tengok, penat nak baring...

Kesihatan pun kurang sihat...meragam jer badan nih...
Akhir nya, auntie perasaan apa yg menyebabkan auntie bisa2 badan...

Ohh!! musim mangga dah bermula..
Favi auntie mangga, sekali makan dua biji..

Satu lagi, tapai vanilla ice cream..
Makan jer, sure badan sakit dan bisa2.

Minuman Gassy berdozen2.

Semua benda2 ni belambak2 dalam peti ice auntie...

Uncle beli..utk siapa makan??

Macam maner nak tahan!!!!

Kata uncle.....kencing manis ubat dia 'Jaga mulut'
Apa tuh?? Tanya auntie

Tahan makan, jangan makan benda2 manis...
Dah pernah pergi dengar 3 kali dietician advised tapi masih lagi makan benda2 yang tak patut..

Emm..senang lah cakap tapi sekali sekali tuh 'teringin lah'

Teringin padah nya terbaring..

8 comments:

  1. tapai vanilla? menarik.

    get well soon and jaga la kesihatan tu aunty..

    ReplyDelete
  2. Jaga kesihatan auntie..berpantang mkn skit ok.

    ReplyDelete
  3. salam kak nani,
    bukanlah saya nak menghasut.. tapi saya yg patut berpantang pun ambil mudah aja.. saya buat pantang JUMPA...

    ReplyDelete
  4. kalau dh teringin memg payah la nk tahan....hehehe....


    ayah sy punkencing manis jugak..memg mcm tu la...teringin...pastu, mula la bacaan naik...hehehe

    ReplyDelete
  5. anty ... anty ...
    gatal mulut upanya ...
    mari lah kita gatal jari tu anty .. semoga dapat pulihkan kembali cinta yang hilang tu ..:P

    anda di tag!!
    muahkkss

    ReplyDelete
  6. Take care ye Auntie, jgn lupa pantang jugak.. Hehe, memang senang ckp kan? Buat memang sangat susah

    ReplyDelete
  7. salam auntie, ada satu petua

    7 batang serai blend dengan sebiji epal hijau, buat 3 x sehari yep...

    ReplyDelete
  8. ting tong! (bunyik loceng)

    salam...
    anty sehat ka??... den nunggu lamo ni nak abish citer ..

    anty ... ooo anty ...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...