THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Sunday, October 11, 2009

RUMAH TERBUKA AIDIL FITRI 2

Lepas jer solat Asar, uncle bersiap2 dah nak pergi jemputan rumah terbuka.

Alhamdulillah, badan auntie pun rasa kuat sikit utk menemani nyer.

Berjumpalah kawan2 lama auntie..

Emm...bila berjumpa banyak lah nak di borakkan..tapi auntie hanya boleh picked up 20% sahaja, auntie kan memang tak boleh dengar...

Semua mengadu yg masing2 ada mengidap penyakit...darah tinggilah, kencing manis lah, sakit tengkoklah dan sakit lutut tapi tak lah seteruk auntie yg terpaksa berpimpin bila nak berjalan..

Auntie di pimpin kedalam rumah oleh kawan auntie...

Mereka tanya kenapa nani tak pakai tongkat??

Auntie kata tongkat memang ada..tapi kalau pakai tongkat, tak dapat lah auntie nak bermanja dan dimanjakan..kan bahagia bila dpt di manjakan..berpimpin...

Mereka kata betul jugak..ketawa ramai2..

Auntie beredar dari rumah tuh..dengan perasaan sedih sebab di majlis manakah kita akan bertemu lagi.....

5 comments:

  1. ala sedih la auntie cakap cam tu...huhuhu..

    ReplyDelete
  2. hehe..cute la statement aunty...of course nak manja2 gak..hehe

    ReplyDelete
  3. a'ah la...betol gak tu kan? kalau x pakai tongkat ramai yg nk pimpin.. :)

    ReplyDelete
  4. kt selalu pk, "tua mereka, Dia bg mcm2 cara"...

    tua auntie, mcm tu caranya, mak pak kt, mcm lain, kt lak nnti, entah mcm mana...

    ReplyDelete
  5. insyaallah ada masa auntie akan bertemu diorang semua lagi:)

    ReplyDelete

Pada yang terbuka hati utk tinggalkan komen disini..
Didahului dengan ucapan Ribuan Terima Kasih

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...