THANK YOU TO ALL MY FOLLOWERS

Wednesday, September 16, 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

Auntie nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri kepada semua rakan-rakan dan anak2. Terimakasih atas kunjungan dan sokongan dari semua.

Auntie juga ingin memohon maaf kalau ada kata-kata atau tulisan yang menyinggung perasaan samada secara sengaja atau tidak sengaja.

*Maaf zahir dan batin.*


http://mppas.files.wordpress.com/2007/10/kad-selamat-hari-raya-1428.jpg

43 comments:

  1. selamat hari raya maaf zahir & batin:)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya auntie...
    smoga syawal kali ni lebih bermakna buat semua..:)

    ReplyDelete
  3. Selamat Hari Raya Aidilfitri jugak Auntie..
    Take Care :)
    Btw,terima kasih sudi singgah page sy.ngeee :D
    Semoga Auntie sentiasa di bwh lindungan ALLAH s.w.t
    Aminn =)

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya aunty...

    ReplyDelete
  5. Salam...Selamat Hari Raya Aidil Fitri buat kak Nani & Family, maaf zahir & batin. Izin Allah kita berjumpa...Salam sayang dari Badar & Abg Bur.

    ReplyDelete
  6. This is my first time step in here ...

    wish you Mam

    " SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA YANG BAKAL MENJELANG NANTI BUAT PUAN DAN TUAN SEKELUARGA "

    salam singgah from relaxjom

    ReplyDelete
  7. Salam...Kak Nani jika ada silap & salah, perkataan mahupun perbuatan yang menyinggung perasaan yang disengajakan ataupun tidak, mohon kemaafan...zahir & batin.

    ReplyDelete
  8. salam auntie,

    selamat hari raya dan maaf zahir batin juga. semoga auntie semakin sihat dan ceria selalu.

    :)

    ReplyDelete
  9. Salam Lebaran saya ucapkan untuk Auntie sekeluarga . Semoga Allah memberi rahmat kepada Auntie sekeluarga . Dan semoga Dibulan mulia ini Allah meringan kan kesakitan Auntie untuk selama2 nya. Amin
    Doa ikhlas dari saya sekeluarga .

    ReplyDelete
  10. Auntie,
    Selamat hari Raya untuk auntie dan family jugak. Esp Pija dan Noy. Auntie take care ye...

    P/S: Tak sangka auntie sudi singgah kat blog saya...

    ReplyDelete
  11. Auntie..selamat hari raya.maaf zahir dan batin.moga Auntie dan keluarga dirahmati dan diberkati dihari yg mulia ini.Take care auntie.tq jenguk blog saya

    ReplyDelete
  12. selamat hari raya..moga auntie dan keluarga sihat selalu

    ReplyDelete
  13. slamat ari raya gak kat untie walopon tak kenal..thanks for viewing my so suram blog

    ReplyDelete
  14. auntie,
    selamat hari raya aidilfitri. maaf zahir dan batin.

    thanx for all the entries yang menginsafkan. i hope raya nnt auntie akan sambung balik cerita pengalaman hidup auntie tu. very inspiring.

    ReplyDelete
  15. selamat hari raya aidilfitri untie n maap zahir batin :D

    ReplyDelete
  16. auntie..
    salam aidilfitri , selamat menaymbut syawal nan indah..

    Lady B @ theladyaura.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. to auntie & family - uncle, pija, noy, ayol & pg.. selamat hari raya, maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete
  18. Salam Auntie,

    Thanks for dropping by. Salam Aidilfitri utk aunty juga..semoga aunty dikurniakan kesihatan yg baik & sentiasa dalam rahmat Ilahi. Amen..

    ReplyDelete
  19. SLAMAT HARI RAYE UTK AUNTIE, UNCLE & ANAK2..

    ReplyDelete
  20. Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin Auntie....

    ReplyDelete
  21. Salam Auntie,

    Salam Aidilfitri buat Auntie sekeluarga =D Mohon maaf yer. Kosong-kosong yer kita =D

    Moga Auntie makin sihat, di mudahkan amal ibadat dan ceria2 selalu. Take care

    ReplyDelete
  22. salam perkenalan auntie.thanx auntie singgah blog saya. salam lebaran auntie..take care too..

    ReplyDelete
  23. auntie,
    selamat hari raya juga buat auntie sefamily...

    ReplyDelete
  24. salam..
    selamat hari raya auntie...
    moga raya ni lg ceria buat auntie sekeluarga, x lupa smpai salam raya wat peeja, noy & dzaza.. :-)

    ReplyDelete
  25. selamat hari raya aunty, maaf zahir & batin..

    ReplyDelete
  26. selamat hari raya untie

    maaf zahir dan batin

    moga untie di berikan kesihatan yang berpanjangan

    moga untie sihat selalu

    ReplyDelete
  27. selamat hari raya auntie..maaf zahir batin.

    ReplyDelete
  28. thanks for the wishes,auntie.

    enjoy your Raya :)

    take care

    ReplyDelete
  29. auntie, kita pun nak ucapkan SALAM AIDILFITRI buat auntie...

    moga kesihatan auntie bertambah baik..

    luv u auntie!

    ReplyDelete
  30. Selamat Hari Raya and hope happily ever after with ur family ...amin.

    ReplyDelete
  31. To aunty nani and the whole family... Selamat Hari Raya... maaf zahir dan batin <3

    ReplyDelete
  32. auntie, Selamat menyambut hari Raya Aidilfitri, semoga berbahagia di hari yang mulia ini. Makan juadah raya tu ingatlah saya yg jauh di bumi Hitler ni yer.. :) - Atie

    ReplyDelete
  33. selamat hari raya aunty...
    moga gembira selalu di samping keluarga..
    =)
    muahx muahx..

    ReplyDelete
  34. Selamat Hari Raye utk Auntie sekeluarge. Semoge auntie sihat2 selalu ye, amiiinnn...

    =)

    ReplyDelete
  35. Selamat Hari Raya Auntie. Maaf Zahir Batin. Take Care yer auntie.....

    ReplyDelete
  36. selamat hari raya to u too aunty!

    ReplyDelete
  37. selamat hari raya untuk auntie dan keluarga juga....

    ReplyDelete
  38. selamat hari raya juga buat aunty sekeluarga. semoga di lebaran ini aunty di kurniakan kesihatan yang baik. semoga selamat perjalanan pergi dan balik ke mana jua destinasi yang di tuju

    ReplyDelete
  39. Salam lebaran.

    Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin...

    Semoga Auntie sihat selalu....:)

    ReplyDelete
  40. Salam.
    Mintak maaf sgt2 auntie lmbt nk wish raya kt auntie.
    Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin utk auntie skluarga..smoga Allah berikan nikmat & rezeki berupa kesihatan bt auntie..amin=)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...